Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهری که از طریق جاده هراز به تهران در حدود ۲۳۱ کیلومتر فاصله دارد و با ماشین شخصی خود می توانید در عرض سه ساعت و نیم خود را به این شهر زیبا برسانید. از نظر گردشگری و اقامت در شهر بابلسر برای همه سلیقه ها و برای هر بودجه ای مکان های اقامتی زیادی فراهم است.

برای اجاره ویلا در بابلسر می توانید از ویلاهای ساحلی گرفته تا ویلاها و سوئیت هایی در دل جنگل را اجاره نمایید و شبی رویایی در کنار خانواده خود سپری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اجاره سوئیت و ویلای ساحلی طرفداران خاصی دارد. خیلی از گردشگران هدف از سفرشان به شهر بابلسر دیدن دریای آن و انجام تفریحات مختلف دریایی است. برای این گردشگران اجاره سوئیت وویلا در بابلسر آن هم  در لب ساحل می تواند گزینه مناسبی باشد.

در شهر ساحلی و زیبای بابلسر تفریحات مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید. در این شهر شهرک های قدیمی در کنار شهرک های جدید توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. خیلی از افراد هستند که حتی به خرید ویلا و سوئیت در بابلسر اقدام می کنند. این شهر را می توان یکی از بهترین شهر های شمال کشور برای گذراندن اوقات فراغت و رهایی از شلوغی شهرهای آلوده و بزرگ دانست.     

بهترین زمان سفر به بابلسر و اجاره سوئیت بابلسر

این شهر ساحلی دارای آب و هوایی معتدل و مطلوب بوده و اگرچه هر فصلی از سال در شهر بابلسر زیبایی خاصی دارد اما برای اجاره سوئیت بابلسر و اجاره ویلا در بابلسر بهترین زمان سفر فصل بهار و تابستان است. در این فصل ها مخصوصاً بهار شما مطبوع ترین آب و هوا را شاهد خواهید بود و روح زندگی با نفس کشیدن در هوای بهاری بابلسر در شما دمیده می شود. در تابستان هم می توانید از ساحل و دریای این شهر زیبا و دوست داشتنی استفاده کنید و نشستن در کنار رودخانه در شب های تابستان حال و هوایی خاص دارد. در فصل پاییز هم لطافت خاصی به دلیل بارش باران در این شهر شاهد خواهید بود و اما در فصل زمستان سرمای سخت و طاقت فرسایی در این شهر حاکم می شود به همین دلیل این دو فصل از سال گردشگران زیادی به این شهر سفر نمی کنند. برای اجاره ویلا در بابلسر دست شما باز است و می توانید با هر بودجه ای که دارید بهترین سوئیت و ویلا را در جاهای مختلف شهر بابلسر با امکانات کامل اجاره کنید.

برای اجاره ویلا و سوئیت و اقامت در این شهر زیبا گزینه های متعددی پیش روی شماست. می توانید به اجاره ویلای جنگلی بپردازید و یا یک ویلای ساحلی با استخر اجاره کنید و در آن خوش بگذرانید. برای ماندن و اقامت در این شهر شما می توانید با توجه به حس و حال و بودجه ای که دارید تصمیم گیری کنید.

گردشگری و اجاره ویلا در بابلسر

جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر بابلسر زیاد است. از جنگل نوردی گرفته تا شنا در دریا و انجام تفریحات دریایی مختلف در این شهر بی نظیر در شمال کشورمان انتظار شما را می کشد. از جنگل های زیبای این شهر می توان به جنگل لفور اشاره کرد. این جنگل بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند به دیدن نهرها و آبشار های کوچک و بزرگ بروند. گشت و گذار در میان جنگل می تواند خستگی سال ها کار و زندگی در شهرهای بزرگ را از تن و روح شما به در کند.

 دریاچه کامیکلا از دیگر جاذبه های دیدنی شهر بابلسر است که می توانید به این دریاچه فصلی بروید که در فصل بهار بسیار زیبا و پرآب است. از تفریحاتی که در کنار این دریاچه می توانید انجام دهید صرف ناهار و کباب خوشمزه به همراه خانواده و عزیزانتان در کنار زیبایی های بی نظیر دریاچه کامیکلا است.  برای اقامت و گذراندن شب در میان جنگل می توانید سوئیت جنگلی با امکانات کامل اجاره کنید. بازدید از آبشارهای شی الیم و کیمون از لذت خاصی دارد که هر گردشگری که به بابلسر سفر می کند حتما سری به آن ها می زند.

برای اجاره انواع ویلاهای جنگلی و ساحلی در بابلسر می توانید سری به سایت مکانچی بزنید و از مکان دقیق این ویلاها و امکاناتی که دارند اطلاعات لازم را کسب کنید. اطلاعات مختلفی مانند قیمت و تعداد اتاق و امکانات این ویلاها همگی در سایت مکانچی موجود است. همچنین شما می توانید  برای اقامت و ماندن در ویلاهای شهر بابلسر از طریق این سایت اقدام کنید و آنها را رزرو نمایید. 

کد خبر 578931 برچسب‌ها سفر - ایرانگردی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر ایرانگردی اجاره سوئیت برای اجاره شهر بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)

گل راجرز به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • سفری به دنیای توپولوژی
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)