Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:20:03 GMT

۱۶ سال به عشق جزیره کیش،‌ داوری کرده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۰۵۲۱

۱۶ سال به عشق جزیره کیش،‌ داوری کرده‌ام

حسن یوسفی امروز در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور خود در شهرآورد پایتخت گفت:در این سالها بازی های زیادی از استقلال و پرسپولیس قضاوت کرده‌ام؛ بازی پرسپولیس –تراکتور، استقلال و سپاهان و بازی های مهم دیگر ولی قضاوت این شهرآورد که یکی از بزرگ‌ترین شهرآوردهای جهان هم هست و هر دو تیم هواداران زیادی هم دارند،‌ تجربه متفاوتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت بالای این دیدار،‌ یک روز قبل از مسابقه،‌ به بنده اعلام شد که به عنوان کمک چهارم انتخاب شده‌ام. تنها نقطه ضعف این دیدار هم، عدم حضور تماشاگران بود؛ چرا که حضور آنها همواره شور و حال خاصی را در ورزشگاه به وجود می‌آورد. به خصوص برای این دیدار که از ساعت‌ها قبل در اطراف ورزشگاه حضور پپیدا می‌کردند و حتی از شب قبل بازی در آنجا می‌خوابیدند.

یوسفی با اشاره به پذیرش تیم داوری توسط بازیکنان استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هجمه خاصی علیه داوران صورت نگرفت و اعتراض‌ها هم در سطح معمول چنین دیدارهایی بود. خوشبختانه تصمیمات داوران در نتیجه بازی تعیین‌کننده نبود و  بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم .

داور لیگ برتر فوتبال ایران ادامه داد: بنده به عنوان داور چهارم سعی کردم نیمکت دو تیم را کنترل کنم. البته محمود فکری در ۱۵ دقیقه ابتدایی اعتراض های زیادی انجام می داد که به او تذکر دادم در صورت ادامه  از داور خواهم خواست که او را با کارت زرد جریمه کند که همین‌طور هم شد. اما بعد از دریافت کارت دیگر تا انتهای بازی هر دو نیکمت به خصوص نیکت پرسپولیس به خوبی همراهی کردند و مشکل خاصی به وجود نیامد.

یوسفی با بیان این که در چند سال اخیر همواره به عنوان یکی از گزینه‌های کمک داوری این دیدار مطرح بوده است، افزود: متاسفانه به علت حساسیت بالای این دیدار، نتوانسته‌ام به عنوان گزینه نهایی انتخاب شوم. چرا که برای شهرآورد علاوه بر کمیته داوران اشخاصی دیگری هم از سایر جهات داوران را مورد بررسی قرار می‌دهند و گزینه‌های نهایی را انتخاب می‌کنند.

این داور ساکن جزیره در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان سازمان منطقه آزاد و موسسه ورزش کیش درخواست می‌کنم ورزشکاران و فعالان ورزشی جزیره را بیشتر ببینند. به خصوص در شرایط فعلی که ورزش جزیره به نوعی با رکود مواجه است، به کسانی که با فعالیت خودشان باعث مطرح شدن نام جزیره کیش می‌شوند توجه بیشتری نشان دهند. در  این ۱۶ سال همیشه به عشق جزیره کیش و اعتلای نام جزیره فعالیت کرده‌ام. آن اوایل کسی باور نمی‌کرد کسی از جزیره کیش در سطح داوران حضور داشته باشد. البته در این سال‌ها همواره از طرف خانواده، همکاران و دوستان انرژی و انگیزه گرفته‌ام ولی از طرف مسئولان هیچ‌وقت کسی سراغ من را نگرفته و نشده که یک بار زنگ بزنند، احوال ما را بپرسند و جویای فعالیتم و مشکلاتم شوند.   

برچسب‌ها فوتبال کیش جزیره کیش شهرآورد تهران کمیته داوران شهرآورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کیش جزیره کیش فوتبال کیش جزیره کیش شهرآورد تهران کمیته داوران شهرآورد اخبار کنکور جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال