Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی، سرمربی میلان می گوید دیدار فردای این تیم مقابل تورینو در کوپا ایتالیا برای زلاتان ابراهیموویچ از اهمیت بالایی برخوردار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان فردا شب از سری مسابقات جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا میزبان تورینو خواهد بود. روسونری ابتدای هفته در چهارچوب رقابت های سری آ رودرروی تورینو قرار گرفت و حالا فردا شب در فاصله چند روز دوباره به مصاف این تیم می رود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان پیش از بازی فردای تیمش مقابل تورینو گفت:

” از نظر ذهنیت و انگیزه ما باید سعی کنیم که در هر مسابقه پیروز شویم. ما تیم بسیار جوانی هستیم و این باشگاه اعتبار زیادی دارد. هدف ما پیشرفت کردن است و می‌دانیم که فردا مقابل حریفی با انگیزه قرار خواهیم گرفت.”

 

بازی کردن زلاتان ابراهیموویچ در مسابقه فردا:

” این لحظه بسیار مهمی برای او خواهد بود چرا که باید فردا دقایقی مقابل تورینو به میدان برود. او باید ریتم خود را بهبود ببخشید و دقایق بیشتری به میدان برود. زلاتان فردا این فرصت را در اختیار خواهد داشت. در مورد دیگر بازیکنان مصدوم باید بگویم که همه اکنون بهتر هستند اما جلسه تمرینی فردا تعیین کننده خواهد بود.”

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ آث میلان استفانو پیولی زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام