Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@02:43:19 GMT

تولید و توزیع ۴۰۰ هزار ماسک در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۱۵۲۹

تولید و توزیع ۴۰۰ هزار ماسک در خراسان جنوبی

حسن نژاد گفت: پنج واحد صنعتی در خراسان جنوبی، روزانه ۴۰۰ هزار ماسک مورد نیاز استان را تولید و توزیع می کنند.

«حامد حسن نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: تعداد پنج واحد صنعتی تولید ماسک در خراسان جنوبی فعال هستند که از این تعداد دو واحد دارای کد بهداشتی هستند.

 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ظرفیت تولید اسمی این واحد ها را یک میلیون عدد ماسک عنوان کرد و گفت: این واحدها در حال حاضر روزانه 300 تا 400 هزار ماسک در استان تولید و روانه بازار مصرف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن نژاد تصریح کرد: شرکت بافتینه پارچه ای تحویل واحدهای صنعتی تولید ماسک استان نمی دهد، لذا این واحدها پارچه مورد نیاز خود را به صورت آزاد از شرکت های بافتینه و توس تامین می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی در خصوص تأمین پارچه برای تولید ماسک مشکلی ندارند و از پارچه های ملت‌بلون شرکت توس و مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی استفاده می کنند.

 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه واحدهای تولیدی ماسک استان به دلیل اشباع بازار ماسک؛ برای فروش کمی با مشکل مواجه شده اند، تصریح کرد: واحدهای صنعتی تولید ماسک استان به صورت مستقیم، ماسک تولیدی خود را عرضه می کنند.

 

حسن نژاد از تولید ماسک طبی مختص کادر درمان و داروخانه ها توسط واحدهای صنعتی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: طبق مصوبه ای؛ دانشگاه علوم پزشکی، کادر و داروخانه های استان از ماسک تولیدی واحد های صنعتی استان استفاده می کنند.

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک بیرجند خراسان جنوبی خراسان جنوبی تولید ماسک حسن نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : این میزان از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه های استان در سال گذشته برداشت شده است. 

شایسته با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استانهای مشهد و تهران ارسال می شوند. 

وی گفت: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز سی و هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: ارقام موجود گل رز ، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

در گلخانه های استان ۱۲ نفر فعالیت می کنند. 

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد