Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره صندوق خیریه دانشگاه آزاد اهر گفت: به همت صندوق خیریه این دانشگاه و در قالب طرح شهید حاج‌قاسم سلیمانی به ۲۰ نفر از دانشجویان بی‌بضاعت کمک شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی مقتدایی، رئیس هیئت مدیره صندوق خیریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در دانشگاه گفت: در قالب این طرح، کمک‌های خداپسندانه به ۲۰ نفر از دانشجویان بی‌بضاعت و زیرپوشش این صندوق انجام شده و این کمک و همدلی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت مدیره صندوق خیریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نوپابودن صندوق خیریه این دانشگاه را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد با توجه به وضع معیشتی اقشار آسیب‌پذیر به‌ویژه در دوره بیماری کرونا و کمک‌های داوطلبانه استادان و کارکنان دانشگاه، حمایت‌های مالی از دانشجویان زیر پوشش صندوق افزایش یابد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: از ابتدای راه‌اندازی این صندوق در طول یک‌سال گذشته کمک‌های استادان و کارکنان به‌صورت داوطلبانه و با مبالغ دلخواه از حقوق ماهانه کسر و به حساب صندوق واریز شده و کمک به دانشجویان بی‌بضاعت زیر پوشش به‌صورت مستمر در جریان بوده و اکنون با توجه به وضعیت حاضر وجود این حمایت‌ها بیشتر احساس می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: صندوق خیریه واحد اهر در راستای حمایت مالی از دانشگاهیان مستحق و بی‌بضاعت با مشارکت داوطلبانه استادان، کارکنان، دانشجویان این دانشگاه با مجوز و کارکرد داخلی و به‌منظور فراهم‌شدن شناسایی و ساماندهی خیران دانشگاهی و غیردانشگاهی و برنامه‌ریزی و هدایت کمک به دانشگاهیان مستحق راه‌اندازی شده است. منبع: خبرگزاری آنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهید قاسم سلیمانی صندوق خیریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد