Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@07:14:45 GMT

آپارتمان‌های قلب تهران چند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۱۶۶۹

آپارتمان‌های قلب تهران چند؟

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ بسیاری از افراد به علت دسترسی مناسبی که مرکز شهر دارد، تمایل دارند تا محل سکونت خود را در محله‌های مرکزی شهر انتخاب کنند؛ منطقه6 یکی از محله‌های مرکزی تهران است که دسترسی بسیار مناسبی به مترو، بی آرتی، اتوبوس و... دارد و افراد امکان جابه‌جایی از این نقطه به اکثر نقاط تهران را دارند؛ لذا باوجود طرفداران زیادی که دارد، محله تقریبا گرانی از لحاظ قیمت مسکن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، شیراز، ولیعصر و... از محله‌های معروف در مرکز تهران محسوب می‌شود و قیمت مسکن در هر یک از آنان با توجه به متراژ، سن بنا، محل آپارتمان، امکانات بنا و مواد و متریال به کار رفته در آن و... متفاوت است. در ادامه این گزار شبه بررسی قیمت مسکن برای برخی از واحدهایی که طی یک ماه اخیر در منطقه6 شهرداری تهران انجام شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به یادآوری است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌هایی است که در هر یک از محله‌ها انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله یادشده نیست.

یک واحد آپارتمان 63متری و 29سال ساخت در محله فاطمی تهران متری 27میلیون تومان فروخته شد. قیمت مسکن برای خرید یک واحد آپارتمان 141متری و 25سال ساخت در یوسف آباد نیز 41میلیون و 722هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

واحدی 89متری و 11سال ساخت در بهجت آباد متری 37میلیون و 324هزار تومان، یک خانه 81متری و 16سال ساخت در امیر آباد متری 28میلیون و 154هزار تومان، آپارتمانی 73متری و 7سال ساخت در میدان ولیعصر متری 34میلیون و 101هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان 131متری و 34سال ساخت در آرژانتین متری 29میلیون و 443هزار تومان معامله شد.

برای خرید یک خانه 89متری در میدان جهاد 35میلیون و 997هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. خرید واحدی 73متری و 9سال ساخت در عباس آباد نیز به 42میلیون و 990هزار تومان در هر متر مربع سرمایه لازم داشت.

پربیننده ترین آپارتمان‌های سعادت آباد تهران چند؟ آپارتمان‌های شهرک غرب تهران چند؟ نوسازهای منطقه ۴ تهران چند؟ رکوردزنی ایرانی‌ها در بازار مسکن ترکیه سودهای نجومی ملک‌بازها از گرانی مسکن و زمین!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خرید و فروش شهرداری تهران قلب قیمت مسکن مسکن قیمت مسکن تهران چند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار

مهدی عسگری درباره ضرورت تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار، گفت: ریشه‌ بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است، روندی که در صورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد، ادامه داد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است.

وی اضافه کرد: مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی مساحت سکونتگاهی کشور، تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟