Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان بعد از گل نخست به پرسپولیس خیلی عقب کشیدند و آنها باید بدانند این تیم نیاز به بازیکن ترسو ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار بازیکن اسبق استقلال درباره دربی تهران می‌گوید:

«استقلال روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی داشت اما چیزی که در این مسابقه تعیین‌کننده بود انگیزه بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان بازی را خیلی خوب آغاز کردند اما دلیل عقب نشستن این تیم را بعد از گل اول نمی‌دانم.»

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه فکری اعلام کرده بازیکنان بعد از گل احتمالا ترسیده‌اند به این نکته اشاره کرد:

«بازیکنان ترسو به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورند. اگر استقلال عقب نمی‌رفت می‌توانست گل‌های بیشتری را به پرسپولیس بزند.»

صادق ورمزیار از محمود فکری هم انتقاد می‌کند:

«فکری باید در نیمه دوم از بازیکنانی که در حفظ توپ مهارت دارند استفاده می‌کرد. باید از فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان خیلی زودتر استفاده می‌کرد. دیاباته هفته قبل نشان داد از شرایط آرمانی به دور است و اگر قرار بود از او استفاده شود باید از دقیقه ۷۵ وارد زمین می‌شد. احمد موسوی در نیمه نخست نیز چند پاس اشتباه داد و می‌توانست باعث شود در همان نیمه دروازه استقلال باز شود. بیرون آمدن موسوی تصمیم درستی بود اما باید به جای دیاباته یک بازیکن خلاق با مهارت حفظ توپ را به زمین می فرستاد.»

عملکرد خط دفاع استقلال از نگاه صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال:

«خط دفاعی استقلال بسیار ضعیف کار کرد و باید خیلی سریع مشکل دفاعی تیم حل شود. فکری باید تعویض های خود را برای تقویت خط هافبک استفاده می‌کرد و به نظر من ورود دیاباته اشتباه بود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال صادق ورمزیار استقلال صادق ورمزیار لیگ برتر پیشکسوت استقلال صادق ورمزیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح

وزیر خارجه فرانسه در سخنانی برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله به «رفح» در جنوب نوار غزه را ایده مناسبی ندانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع دیپلماتیک فرانسوی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که «استفان سژورنه» وزیر خارجه کشورش در جریان دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: حمله به رفح ایده بدی است و هیچ مشکلی را حل و فصل نخواهد کرد.

سژورنه در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به وی گفت: انجام این کار (حمله به رفح) ایده بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه و انسانی در آنجا وجود دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه بر قطعی بودن حمله زمینی به رفح تاکید کرد و گفت که چه توافقی حاصل شود و چه توافقی به دست نیاید، ارتش رژیم اشغالگر وارد رفح خواهد شد.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد