Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: این برنامه ها از ۲۵ تا ۲۹ دی‌ماه به سه صورت حضوری، مجازی و کاروانی و متناسب با شرایط هر منطقه برگزار می‌شود.

او افزود: مراسم سوگواری ایام فاطمیه در بقاع متبرکه واقع در مناطق زرد و کم‌خطر با تایید ستاد مقابله با کرونای شهرستان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با دعوت از اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این مراسم در بقاع متبرکه‌ای که امکان اجرای برنامه با حضور جمعیت را ندارند، بدون حضور جمعیت و در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام تدینی افزود: کانال‌های ایجادشده به نام امامزادگان در شبکه‌های اجتماعی نیز در این ایام فعالیت خود را گسترش داده و با استفاده از ظرفیت فعالان فضای مجازی و روحانیان به نشر معارف فاطمی می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی کاروان سوگواران یاس نبوی در این ایام گفت: کاروان سوگواران یاس نبوی، یکی از اقدامات ویژه‌ای است که فضای سوگواری فاطمیه را در مناطق مجاور بقاع متبرکه بوجود آورد.

حجت الاسلام تدینی تاکید کرد: تهیه بسته‌های معیشتی، اطعام و قربانی تحت عنوان تبرکات فاطمی و توزیع بین افراد تحت پوشش مرکز افق امامزادگان، اقشار آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان ساکن در اطراف بقاع متبرکه از دیگر برنامه های بزرگداشت ایام فاطمیه در استان سمنان است.

انتهای پیام / گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف فاطمیه بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی حرم مطهر رضوی برای برگزاری جشن های دهه کرامت

دریافت 40 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6100491

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۸۸ برنامه و فعالیت در قالب ۴۰ محور مختلف همزمان با دهه کرامت در استان سمنان
  • آماده سازی حرم مطهر رضوی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع طی دهه کرامت در قزوین
  • جزئیات برگزاری هفته نجوم اعلام شد
  • طرح «نذر سلامت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است