Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:01:53 GMT

۳۸ هزار خودروی سنگین غیرمجاز وارد اصفهان شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۱۹۸۵

۳۸ هزار خودروی سنگین غیرمجاز وارد اصفهان شدند

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از روز گذشته اجرای طرح و زوج فرد به صورت یکسره از ساعت هشت صبح تا ۲۱ اجرایی می‌شود، اظهار داشت: با این شرایط همچنان شاهد ترافیک در سطح شهر هستیم.

وی با بیان اینکه برخورد با خودروهای دودزا در اصفهان در دستور کار است، ابراز داشت: بر این اساس از ابتدای دی ماه تاکنون ۲۱ هزار و ۹۸۴ خودروی دودزا در استان اصفهان اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اصفهان همچنین به اعمال قانون ۱۰۹ هزار و ۸۰۰ خودروی فاقد معاینه فنی در استان اصفهان گفت: رانندگان توجه داشته باشند که عدم دریافت پیامک اعمال قانون به معنای اجرای این امر نیست.

وی با بیان اینکه همچنین از ابتدای دی ماه تاکنون ۳۸ خودروی سنگین که اجازه تردد در شهر اصفهان را نداشتند اعمال قانون شدند، تصریح کرد: حدود پنج هزار خودرو هم فک پلاک و به تعمیرگاه اعزام شدند.

کد خبر 5120637

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضا محمدی پلیس راهور نیروی انتظامی اصفهان جریمه رانندگی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا گرگان آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شهرکرد شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت‌حیدریه گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل دادرسی تحویل مقامات قضایی شدند.

علی محمدی افزود: با استناد قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور، منوط به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی کشور است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه اضافه کرد: بر این اساس متخلفان از مفاد این قانون به ضبط و مصادره دستگاه مذکور محکوم می‌شوند.

محمدی افزود: چنانچه دستگاه فوق در حفاری غیرمجاز به قصد کشف‌اموال فرهنگی - تاریخی مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر مجازات فوق، مرتکب به یک سال تا سه سال حبس مجازات مقرر در ماده (۵۶۲) قانون‌مجازات اسلامی - مصوب ۱۳۷۵٫۳٫۲ محکوم می‌شود.

شهرستان تربت حیدریه ۳۵۰ اثر تاریخی و گردشگری شناسایی شده دارد که تعداد ۶۲ اثر شامل بنا، محوطه و میراث ناملموس ثبت شده در فهرست میراث ملی است.

دیگر خبرها

  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد