Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از آغاز ثبت نام آزمون‌های المپیادهای علمی کشور در سال ۱۴۰۰ از ۲۳ دیماه ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش ایسنا، الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شرکت در ۱۲ المپیاد علمی کشور از ۲۳ دیماه جاری خبر داد.

یاوری گفت: زمان ثبت نام تا ۲۷ دیماه ۹۹ ادامه خواهد داشت و دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم علاقمند به شرکت در این المپیادها می توانند با ورود به درگاه ثبت نام به آدرس oly.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گفته وی لیست المپیادها به ترتیب اجرای آزمون، کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اخترفیزیک، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، اقتصاد و مدیریت و ادبی و آزمون های آنها از ۲۹ بهمن تا ۴ اسفند خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سمپاد، رئیس سمپاد همچنین گفت: بخشنامه اعلام زمان ثبت نام و شرایط شرکت و تسهیلات و امتیازات المپیادها از طریق ادارات کل آموزش و پرورش استان ها اطلاع رسانی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ثبت نام آزمون المپیاد علمی آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آزمون تخصصی حفظ قرآن و آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به صورت همزمان، جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شوند.

تغییر روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مشکلاتی را برای برخی از داوطلبان به وجود آورده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند