Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال از تغییر برنامه هفته دوم متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان خبر داد.

به گزارش ایمنا، هفته دوم متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان قرار بود ۲۶ و ۲۸ دی به میزبانی فدراسیون والیبال برگزار شود که کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، از تغییر این برنامه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، مسابقات هفته دوم متمرکز ۲۷ و ۲۹ دی برگزار خواهد شد و برنامه هفته سوم نیز بدون تغییر در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه هفتم و نهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

برنامه هفته دوم متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

شنبه _۲۷ دی ماه_:

ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه: ذوب‌آهن اصفهان - شهرداری قزوین

ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه: پیکان - سایپا

یکشنبه _۲۹ دی ماه_:

ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه: شهرداری قزوین - پیکان

ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه: ذوب‌آهن اصفهان - سایپا

کد خبر 468170

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال بانوان والیبال بانوان تیم والیبال بانوان ذوب آهن ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرحله نهایی لیگ برتر والیبال زنان هفته دوم متمرکز برنامه هفته ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال