Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: فرماندار کرمانشاه اوایل آذرماه سال جاری به دلیل همین عدم برگزاری جلسات، به اعضای شورای شهر هشدار داد که ادامه تعطیلی این جلسات موجب برخورد قانونی با آنها می‌شود و پرونده شورای شهر را به هیأت رسیدگی حل اختلاف استان ارجاع می‌دهد.

بعد از هشدار فرماندار کرمانشاه ۲ جلسه به روال معمول شورای شهر در همان ماه برگزار شد، اما متأسفانه باز هم رویه برگزاری نا منظم و از رسمیت انداختن جلسات ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر به اختلافات بین اعضای شورای اسلامی شهر و تعطیلی جلسات این شورا اشاره و اظهار کرد: عصر امروز جلسه‌ای به دعوت فرمانداری از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه صورت گرفته است تا موضوع عدم تشکیل جلسات بررسی شود.

فضل الله رنجبر با بیان اینکه خواست ما حل این اختلافات و برگزاری جلسات شورا به روال عادی و فعالانه است، افزود: جلسه امروز به منظور حل اختلافات و گفتگو در خصوص دلایل علل عدم تشکیل جلسات شورای شهر است.

وی با تاکید بر اینکه عدم برگزاری جلسات شورای شهر موجب آسیب به پیشرفت و آبادانی شهر کرمانشاه خواهد بود، تصریح کرد: کرمانشاه برای پیشبرد امور شهر و شهروندان نباید در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، به مسائل حاشیه‌ای کشیده شود.

رنجبر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه خواست تا جلسات شورا را تشکیل و مسائل و موضوعات مرتبط را با گفتگو حل کنند.

عدم حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر علت تشکیل نشدن جلسات است

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به علت عدم برگزاری منظم جلسات شورا، گفت: جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه به دلیل عدم حضور برخی اعضای این شورا به حدنصاب نمی‌رسد و متأسفانه لغو می‌شود.

طیب حیدری با بیان اینکه رسم غلط میراث دوره‌های گذشته شورای شهر است، افزود: بعضی از اعضا در انتقاد به برخی موضوعات در جلسات شرکت نمی‌کنند و جلسه را از رسمیت می‌اندازند.

وی تاکید کرد: براساس قانون، شورای شهر باید ۲ جلسه رسمی و بنا بر ضرورت می‌تواند ۲ جلسه فوق‌العاده در ماه برگزار کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه دلیل عدم حضور برخی از اعضای این شورا در جلسات را انتقاد به عملکرد شهردار عنوان و خاطرنشان کرد: طی هفته‌های گذشته یا اعضای منتقد شهردار و یا موافقان شهردار در جلسه حضور پیدا نکردند و جلسه را از رسمیت انداختند.

گفتنی است، ادامه اختلافات بین اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه و عدم تشکیل جلسات این شورا، موجب ارسال پرونده آن‌ها به هیأت حل اختلاف استان می‌شود و هم اکنون نیز زمزمه انحلال شورا در ماه‌های پایانی فعالیت خود شنیده می‌شود.

گفتنی است، هیأت حل اختلاف استان به ریاست استاندار و با عضویت رئیس کل دادگستری، ۲ نفر از نمایندگان مجلس و نماینده شورای اسلامی استان کرمانشاه تشکیل می‌شود و تعیین مهلت محدود برای جبران تخلف، تذکر، جریمه، انحلال شورا و تعیین شهردار جدید از جمله اختیارات آن است.

کد خبر 5120544

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری کرمانشاه شورای شهر کرمانشاه فرمانداری کرمانشاه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرکرد آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران شورای اسلامی شهر کرمانشاه اعضای شورای اسلامی شهر جلسات شورا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود