Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آرش حسینی میلانی رییس کمیته محیط زیست شورای شهرتهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر درجمع خبرنگاران گفت: شورای شهر رسماً به محیط زیست اعلام کرده است که اگر مازوت سوزی درصنایع و نیروگاههای مستقر اطراف تهران در حالانجام است، به شورا اعلام کنند تا ما اقدام علیه این اقدام به مراجع قصایی شکایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: براساس اعلام مراجع مورد اعتماد در حال حاضر مازوت در نیروگاه‌ها و صنایع مصرف نمی‌شود، اما گازوییل پر گوگرد درحال مصرف است.
وی با اشاره به تشکیل جلسه کمیسون اصل ۹۰ درخصوص آلودگی هوای شهرها، ابراز داشت: در این جلسه دستگاه‌ها در جریان تکالیف خود قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: شورای شهر اختیاراتش مثل مجلس نیست و اختیارات مجلس وسیع‌تر است.

حسینی میلانی درخصوص شرایط تعطیلی تهران براساس قوانین نیز توضیح داد: در شرایط اضطرار که کمیته اضطرار مسئولیتش را دارد اگر ۴ روز پی در پی هوای شهر در شرایط ناسالم باشد و یا ۴۸ ساعت میانگین غلظت آلاینده‌ها بالای ۲۰۰ قرار گیرد، شهر باید تعطیل شود اما باز هم این تصمیم به صلاحدید کمیته اضطرار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087421 برچسب‌ها آلودگی هوا سوخت مازوت آرش حسینی میلانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آلودگی هوا سوخت مازوت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان