Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از دستگیری یک توزیع کننده قرص های روانگردان و مخدر و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز لوله بلند و 892 عدد قرص از وی در حوالی تهران نوخبر داد.

به گزارش ایران انلاین سرهنگ "نادر مرادی" در تشریح این خبر،اظهار داشت: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت،شب گذشته هنگام گشت زنی در سطح شهر،به یک نفر عابر پیاده به نام "ع – ر" که یک عدد کارتن در دست داشته مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این شخص توسط ماموران دستگیر و در بازرسی از کارتنی که متهم در دست داشت، 500 عدد انواع قرص و ۱۵ شیشه ۲۵۰ میلی لیتر داروی روانگردان و مخدر کشف شد.
این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد:پس از شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی تهران نو تعداد 392عدد قرص مخدر دیگر به هراه مقدار چهار گرم مواد مخدر مشکوک به سوخته تریاک - یک عدد اسپری اشک اورمارک ناتو- یک قبضه سلاح غیر مجاز لوله بلند مارک senator ،تعداد 69عدد فشنگ –یک عدد کلید دستبند و یک عدد دستگاه تاریخ زن،کشف ومتهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرائم در موادمخدر نهفته است، به والدین توصیه کرد: از آنجا که یکی از افت ها و تکنیک های دشمنان رواج مادمخدر صنعتی در بین جوانان است، رفتار فرزندان خود را کنترل کنند و در محل زندگی خود اگر به موارد مشکوکی برخورد کردند از طریق تلفن 110 مراتب را به پلیس اعلام نمایند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یک عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد