Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:18:36 GMT

پایان هفته اول لیگ اسکی صحرانوردی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۲۷۶۵

پایان هفته اول لیگ اسکی صحرانوردی

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، روز دوم از هفته نخست رقابت‌های لیگ اسکی صحرانوردی امروز (سه شنبه ۲۳ دی ماه) در پیست اسکی شهید محسن قوطاسلو (ارتش جمهوری اسلامی ایران) با برتری مجدد سمانه بیرامی‌باهر در بخش بانوان و سید ستار صید در بخش مردان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوم مسابقات هفته نخست در بخش بانوان و در رشته ۱۰ کیلومتر پاتیناژ، سمانه بیرامی‌باهر عنوان نخست را کسب کرد، فرزانه رضا‌سلطانی دوم شد و ساحل تیر عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در رقابت‌های ۱۵ کیلومتر پاتیناژ مردان نیز سید ستار صید عنوان نخست را به دست آورد، دانیال ساوه شمشکی دوم شد و علیرضا مقدید در جایگاه سوم ایستاد.

مراسم اهدای مدال هفته نخست رقابت‌های لیگ اسکی صحرانوردی با حضور عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی، بهرام ساوه‌شمشکی دبیر، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، مرتضی ساوه‌شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران، رضا مقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، احمد یزدانی معاونت فنی ورزشی و مسئول نظارت بر امکان ورزشی شهرستان دماوند و فرهاد درویشی رئیس هیئت اسکی شهرستان دماوند برگزار شد.

بیشتر بخوانید

مربی تیم ملی اسکی صحرانوردی:
مربی سابق تیم ملی اسکی به دنبال ایجاد حاشیه است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکی صحرانوردی اسکی صحرانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت

‌به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ویژه بانوان در پنج رشته و ویژه آقایان در ۶ رشته به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز ظهر پنج شنبه در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد.

بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در این مراسم عنوان کرد: ۳۶۰ نفر از کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در ۶ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از ۴ تا ۶ اردیبهشت ویژه بانوان و ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه ویژه آقایان برگزار شد، شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی را از مزایای چنین مسابقاتی دانست و افزود: این مسابقات فرصتی مناسب برای توسعه و گسترش فرهنگ تعالی ورزش در سطح کشور است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسؤولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری دست یافت.

وی با بیان اینکه تعداد بانوان شرکت کننده در این جام ۱۳۰ نفر بوده است، اظهار کرد: ۱۲ نفر در رشته شنا و رشته شطرنج، دارت و تنیس روی میز هر یک ۶ نفر به طور جداگانه و هفت تیم والیبال در این مسابقات به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز تعداد آقایان شرکت کننده در این جام را ۲۳۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۱۵ نفر شنا و شطرنج، دارت و تنیس روی میز هر یک ۶ نفر به طور جداگانه و هشت تیم والیبال و هشت تیم فوتسال در این جام به رقابت پرداختند.

غفاری تاکید کرد: مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت، سالانه با هدف افزایش توان جسمانی و روحیه کارکنان به دستور سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

کد خبر 6095249

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان