Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۳ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی در نور سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی ایجاد شرارت و ناامنی برای مردم توسط فردی شرور در سطح شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: با انجام اقدامات اطلاعتی مخفیگاه این متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله زورگیری، قدرت نمایی، تخریب اموال عمومی، نگهداری سلاح غیر مجاز، تهدید اهالی منطقه و ضرب وجرح عمدی در این شهرستان نیز بوده است، شناشایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت:ماموران با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی و هماهنگی‌های قضائی، متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. دستگیری باند ۴ نفره سرقت منزل سرهنگ غلام حسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.
او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.
سرهنگ شعبانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی، متهمان که با تشکیل باندی ۴ نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. توقیف ۲ خودروی حامل چوب قاچاق در نور سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های این شهرستان توسط قاچاقچیان محصولات جنگلی اقدامات پلیسی را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

او افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه متهمان را در حین حمل چوب با دو خودروی نیسان در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان مشاهده و دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار گفت: در بازرسی از خودروی متهمان در مجموع ۳ و نیم تن چوب آلات جنگلی که توسط سودجویان از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف شد.
او از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و افزود: رانندگان این خودرو‌ها نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. کشف ۲ و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:ماموران این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.
او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
سرهنگ فرهودی گفت: در این راستا ۱ نفر متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و خودرو‌های مذکور نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند. دستگیری سارق منزل در بهشهر سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، فردی را که دارای سابق سرقت در این شهرستان بوده به عنوان مظنون شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ عنایتی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. زمین گیرشدن باند سارقان سیم برق در گلوگاه سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سارقان سیم برق هوایی در این شهرستان شدند.
سرهنگ حسن زاده از دستگیری متهمان در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازدید از مخیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.
او افزود: این افراد که دارای سابقه سرقت دراین شهرستان و شهرستان‌های همجوار بوده اند پس از در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۲ فقره سرقت کابل برق هوایی در شهرستان گلوگاه اعتراف کردند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرور سابقه دار سرقت منزل مرجع قضائی چوب قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان بررسی های همه جانبه پس از تشکیل پرونده انجام اقدامات شهرستان نور پلیس آگاهی مرجع قضائی فقره سرقت سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ماموران کلانترهای ۱۲ با اقدامات تخصصی ۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه موبایل کشف شد، تصریح کرد: متهمان در روند تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899528

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه