Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری ۳۰ مراسم ویژه ایام فاطمیه در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، به نقل از پیاگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: هیئات مذهبی استان در ایام فاطمیه 30 مراسم ویژه در کردستان برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توزیع 2هزار پوستر ویژه ایام فاطمیه بین هیئات مذهبی و اجرای نذر فاطمی با توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند را از برنامه‌های هیئات مذهبی استان برشمرد و گفت: 14 هیئت مذهبی برای پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان مشارکت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: برپایی چهار ایستگاه سلامت به منظور توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در شهرستان‌های قروه، بیجار، کامیاران و سنندج و فضاسازی میادین و اماکن عمومی توسط هیئات مذهبی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به همت هیئات مذهبی استان انجام می‌گیرد.

هیئتی‌ها در ایام فاطمیه غذای گرم بر سر سفره نیازمندان می‌گذارنددهه دوم فاطمیه هیئت کجا برویم؟

وی بیان کرد: پشت‌نویسی خودروها در شهرهای بیجار، قروه و سنندج و اجرای مراسم سخنرانی و روضه خوانی در 12 هیئت مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات شورای هیئات مذهبی کردستان در ایام فاطمیه خواهد بود.

حاتمیان عنوان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌هایی نظیر دسته‌روی عزاداری، سینه‌زنی و تجمع فاطمیون در استان برگزار نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: در حال حاضر 600 هیئت مذهبی در استان فعال است که در مناسبت‌های ایام سال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/486/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی هیئات مذهبی ایام فاطمیه غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان

امتداد - مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با اعلام نتایج تحلیلی شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان گفت: بانک مسکن در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان موفق به کسب رتبه اول در بین بانک‌ها و همچنین قرار گرفتن در بین شش دستگاه برتر اجرائی شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری کردستان، از بانک مسکن به دلیل کسب رتبه اول در بین بانک‌های استان و قرار گرفتن در جمع ۶ دستگاه برتر اجرائی استان از حیث شاخص‌های ارتباطات مردمی و ارزیابی عملکرد تقدیر شد.

مرادعلی بهمنی، مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و مناسب بانک مسکن در سال گذشته، عنوان کرد: سابقه طولانی و درخشان بانک مسکن در خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و بسیار خوشحالیم که امروز بانک مسکن به واسطه عملکرد چشمگیر خود، جایگاه رفیعی در اذهان و عموم مردم استان دارد.

بهمنی، افزایش انعطاف‌پذیری و به روز رسانی خدمات و فرآیندها را لازم و ضروری دانست و افزود: با حضور موثر بانک در دیدارهای مردمی و میزهای خدمت، خوشبختانه میزان رضایت مردم از عملکرد بانک مسکن در سطح قابل قبولی قرار دارد که نشان از عزم جزم مدیران در گسترش عدالت اجتماعی و رفع معضلات بخش مسکن دارد.

وی ضمن تبریک به مجموعه بانک مسکن ادامه داد: امید داریم روند رو به رشد و موفق این بانک در اجرای پروژه‌های ملی و استانی از جمله طرح نهضت ملی مسکن ادامه یابد.

در ادامه، امید راست‌بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان ضمن قدردانی از حسن نظر و تعامل مناسب مجموعه همکاران استانداری با بانک عنوان کرد: با همه همکاران عهد بستیم تا در ارائه خدمات و تسهیلات به جامعه هدف از جمله اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه کوتاهی نکنیم و با همدلی و اتحاد، زمینه توسعه پایدار استان و بهره‌مندی مردم از منابع ملی را فراهم آوریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود