Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزارت صنعت، معدن و تجارت، اسامی صادرکنندگان "ممتاز" و "نمونه" ملی را اعلام کرد که سهم آذربایجان شرقی ۲ صادرکننده ممتاز و ۴ صادرکننده نمونه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اسامی صادرکنندگان "ممتاز" و "نمونه" ملی را اعلام کرد که سهم آذربایجان شرقی 2 صادرکننده ممتاز و 4 صادرکننده نمونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس حجم صادرات سال گذشته، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و شرکت شکوه بناب به عنوان صادرکننده ممتاز ملی انتخاب شدند که ویژگی صادرکننده ممتاز این است که 5 سال پیاپی به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شود.

همچنین شرکت مهر اصل، پتروشیمی تبریز، فولاد مهر سهند و شرکت کاوه سودا به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 99 از استان آذربایجان شرقی انتخاب و معرفی شدند.

گزارش تسنیم از مشکلات عدیده صادرکنندگان میوه و تره‌بار البرز/ برگشت ارز صادراتی بزرگترین چالش پیش روی صادرکنندگان

انتهای پیام /111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صادرکننده نمونه صادرکننده ممتاز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

 

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم