Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: تیم دانشجویی نیکان(انجمن علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد) در بخش پل ساخته شده با چاپگرسه ‌بعدی در اولین دوره مسابقات این رشته در بیست ‌و دومین همایش سالانه انجمن علمی بین‌المللی بتن (شاخه ایران) موفق به کسب مقام اول شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دومین دوره این مسابقات که همزمان با بیست ‌وسومین همایش سالانه انجمن علمی بین‌المللی بتن با موضوع کنفرانس ملی بتن وزلزله در شرایطی متفاوت و با محور اصلی ضرروت سیاستگذاری و مدیریت اجرای استانداردهای ملی و نظام بازرسی بر کنترل کیفیت فرآیند تولید بتن آماده، مصالح، مواد و فرآورده های بتنی در راستای ارتقای کیفیت ساخت و سازه های بتنی بادوام و مقاوم در برابر زلزله همسو با توسعه پایدار ایران، حفظ محیط زیست، امنیت و منافع ملی در دوارن پاندمی کوید 19 بصورت مجازی برگزارشد، تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برای دومین سال پیاپی مقام نخست در بخش پل ساخته شده با چاپگر سه‌بعدی را به خود اختصاص داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: ارتقای دانش فنی جامعه مهندسی عمران کشور، بهبود کیفیت ساخت‌وسازهای بتنی، وفاداری به اخلاق حرفه‌ای و رعایت قانون و استانداردهای حوزه بتن، صنعت بتن و ساخت و سازه‌های بتنی در دوران بحران پساکرونا و همچنین ضرروت تسریع در روند استقرار و پیاده سازی استانداردهای ملی اجباری، پیدایش پارادایم عینی نوین با شیوع ویروس کرونا و ضرروت شکل گیری نوین پارادایم ذهنی و فرهنگی پساکرونا توسط رهبری تحول آفرین و مدیریت همدلی در جهت تهیه و تدوین نقشه راه چشم انداز توسعه پایدار ایران نوین، کاربرد مواد، مصالح و فناوری های نوین در ساخت و سازهای بتنی در شهرهای خلاق و لرزه خیز از مهم‌ترین اهداف و محورهای برگزاری بیست‌وسومین همایش سالیانه انجمن علمی بین‌المللی بتن (ACI) شاخه ایران و کنفرانس ملی بتن و زلزله است.

وی افزود: مؤسسه بتن آمریکا ( ACI) یکی از معتبرترین مؤسسات علمی در جهان است که سال ۱۹۰۴ در آمریکا راه‌اندازی شد؛ این مؤسسه غیرانتفاعی که بیش از ۱۰۰ سال از عمرخود را سپری کرده با هدف آموزش حرفه‌ای و مهندسی، تحقیقات علمی، پژوهش و توسعه استانداردهای طراحی و اجرای سازه‌های بتنی و مواد و مصالح مربوطه در سطح جهان فعالیت می‌کند که تاکنون بیش از۱۰۰ شاخه‌ از این مؤسسه در کشورهای مختلف به وجود آمده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد یکی از تحولات مهم در زمینه ساخت وساز را استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای ساخت سازه های بتنی دانست و افزود: این فناوری موجب تسریع در ساخت و سازها و همچنین بهبود کیفیت مصالح می شود.

نقش در پایان ضمن تبریک این افتخار به اعضای تیم دانشجویی واحد نجف آباد، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی گفت: تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد متشکل از میلاد رضایی، علی مختاری، سیدعلیرضا قریشیان، علیرضا علیار، شیرین اورعی به سرپرستی لیلا عادل زاده در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1087372 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد انجمن علمی امیررضا نقش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد انجمن علمی امیررضا نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد سازه های بتنی تیم دانشجویی ساخت و سازه انجمن علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند