Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:02:19 GMT

«شهر آفتاب» فضایی برای همه ملت‌های اکو

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۳۰۵۹

«شهر آفتاب» فضایی برای همه ملت‌های اکو

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی اکو، سرور بختی ریاست موسسه فرهنگی اکو با محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب دیدار و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

سرور بختی در این دیدار گفت: امکانات شهرآفتاب بسیار بی‌نظیر است و امیدواریم به زودی با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری شاهد همکاری‌های اکو و این نمایشگاه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس موسسه فرهنگی اکو افزود: شهر آفتاب می‌تواند متعلق به فعالیت فرهنگی و اقتصادی همه کشورها و ملت‌های منطقه اکو باشد.

محمدرئوف قادری نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور سرور بختی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، با اشاره به مشترکات تاریخ تمدنی بسیار میان ایران و کشورهای منطقه اکو اظهار داشت: کشورهای منطقه اکو در یکی از استراتژیک ترین مناطق جهان واقع شده اند که نیاز است همکاری های فرهنگی و اقتصادی بین این کشورها بیش از پیش گسترش یابد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب همچنین با معرفی بخش‌های مختلف این نمایشگاه و اشاره به سه استراتژی تعریف شده برای این مجموعه، گفت: با تکمیل بخشهای باقیمانده شهر آفتاب و به سرانجام رسیدن انتقال نمایشگاه ها،ایجاد شهر نمایشگاهی و منطقه آزاد اقتصادی و تجاری، شاهد یکی از بزرگترین مجموعه های نمایشگاهی در خاورمیانه خواهیم بود.

وی در خاتمه افزود: مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با تمامی امکانات و ظرفیت های خود آماده همکاری با تمامی کشورهای اکو در زمینه های اقتصادی و فرهنگی است.

برچسب‌ها موسسه فرهنگی اکو محمد رئوف قادری نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موسسه فرهنگی اکو نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب موسسه فرهنگی اکو نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اخبار کنکور نمایشگاه بین المللی شهر موسسه فرهنگی اکو شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • تصاویر عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو