Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@11:16:50 GMT

۸ زمین لرزه در خراسان رضوی از شب گذشته تاکنون

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۳۱۵۸

صراط:

از ساعت ۲۲ و ۵۷ دقیقه شب گذشته تا این لحظه، زمین لرزه برخی از شهرستان های خراسان رضوی را لرزاند.

این زلزله‌ها از سفیدسنگ فریمان آغاز شد و مشهد، سرخس، فریمان و تربت حیدریه را نیز لرزاند، ساعتی قبل نیز به همت آباد از توابع فیروزه رسید.

٣ مصدوم بر اثر زلزله شب گذشته خراسان رضوی

به گزارش فارس معاون امور امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: به‌دنبال وقوع زمین‌لرزه دیشب در منطقه سفید سنگ فریمان گروه‌های امداد و نجات این جمعیت به منطقه اعزام و برای بررسی خسارات احتمالی ۱۳ روستا را پایش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا صیادی افزود: این حادثه فوتی نداشت، اما ۳ نفر حین خروج از منازل و پناه گرفتن در مکان امن مصدوم شدند که یک نفر آنان به مرکز درمانی منتقل شد و دو نفر دیگر سرپایی مداوا شدند.

زلزله سرخس تاکنون هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشته است

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس نیز بیان کرد: زلزله ۳.۶ ریشتری ساعت ۱۰ و ۴۷ دقیقه امروز صبح سرخس طبق بررسی تیم‌های ارزیاب ما تاکنون هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

سرعت بالا و خواب آلودگی جان 2 سرنشین پراید را گرفت نه زلزله!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حدود ساعت 4 بامداد امروز، یک دستگاه خودروی پراید در مسیر فرعی روستایی اسدآباد تربت حیدریه به سمت فریمان با سرعت بالا در حال حرکت بوده و براثر خواب آلودگی با کوه برخورد کرد و دو سرنشین کشته شدند و این موضوع به زلزله ارتباطی ندارد.

سرهنگ میش مست بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فقره تصادف گزارش شده است که در نتیجه ۲ نفر کشته و سه نفر مجروح شده‌اند، همچنین یک فقره تصادف خسارتی نیز داشته‌ایم.

زلزله در خراسان رضوی خسارت جانی نداشته است

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق گزارش معاون عمرانی فرماندار مشهد از بخش رضویه بر اساس رصدی که به‌ویژه در سه روستای چلمه سنگ، دم روباه و گیامه به عنوان مرکز اصلی زلزله، انجام شده، تلفاتی نداشته‌ایم.

شایانفر بیان کرد: تا این لحظه پس لرزه‌ای از زلزله دیشب به ما اعلام نشده است، نیمه شب گذشته فرماندار فریمان بازدید میدانی از محل داشته و خوشبختانه خسارت جانی گزارش نشده است، البته احتمال خسارات خیلی جزئی در اماکن خشت و گلی وجود دارد که باید بررسی بیشتری شود.

وی افزود: مرگ دو سرنشین پراید در سفیدسنگ ظاهرا یک حادثه جاده‌ای بوده و اظهار نظر در مورد علت دقیق حادثه در تخصص ما یا اورژانس نیست و باید پلیس راه و راهداری علت دقیق فوت را مشخص کنند اما من فعلا فوت این دو نفر بر اثر زلزله را تأیید نمی‌کنم.

فرماندار نیشابور: تا این لحظه خسارتی گزارش نشده است

علیرضا قامتی، فرماندار نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تا کنون در خصوص خسارت گزارشی اعلام نشده‌ است، با استان در ارتباط هستیم تا گزارش اولیه مرکز زلزله نگاری را ثبت کنیم.

در همین رابطه فرماندار فیروزه بیان کرد: از ساعت ۳۰: ۱۵ تا کنون چهار زلزله ر خ داده که مرکز اصلی زلزله مرز بین شهر همت آباد و شهر خوشاب گزارش شده است.

ابوالفضل حکیمپور از اعزام گروه امدادی به محل زلزله خبر داد و گفت: تا این لحظه گزارش خسارت جانی و مالی در شهر همت آباد و فیروزه اعلام نشده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: زمین لرزه در خراسان رضوی سفیدسنگ فریمان جمعیت هلال احمر صراط خراسان رضوی تا این لحظه خسارت جانی شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بارانی می شود

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

سارا حکمی افزود :  فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

حکمی افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۲ درجه سانتیگراد است که امروز از ۲۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

 
 

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید