Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزار و ۳۱۷ دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در منزلی در مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این باره گفت: در این منزل مسکونی که توسط عده‌ای سودجو تبدیل به یکی از انبارهای کالای لوازم خانگی شده بود، هزار و ۳۱۷ دستگاه لوازم خانگی از جمله آبمیوه گیری، جاروبرقی و دیگر لوازم کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشعلی بیاتی، ارزش ریالی کاهای احتکار شده را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این تعداد کالای لوازم خانگی در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۴ و رصد میدانی بازرسان، کشف شد.
این مسوول تصریح کرد: مواردی مانند حجم بالا و خارجی بودن کالاهای کشف شده و اینکه هیچ گونه مدارک واردات توسط صاحب کالا ارائه نشده، احتمال قاچاق بودن کالا را می‌دهد.
وی ادامه داد: این مکان به دستور قاضی پلمپ شد تا نحوه ورود این کالاهای احتکاری به استان خراسان رضوی بررسی شود.
انتهای پیام/ منبع: صداوسیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی احتکار بازرسی صنعت و معدن خراسان رضوی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟