Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود بنا نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به طور معمول فعالیت تالارهای پذیرایی برای برگزاری مراسم در شب معنا پیدا می‌کند که تا ساعات پایانی به طول می‌انجامد لذا تداوم اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها در شهرها در عمل برگزاری مراسم و کسب و کار تالارهای پذیرایی را دچار مشکل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قرار است طبق اعلام وزارت بهداشت، تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت نیروی انسانی خود و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در شهرهایی با وضعیت زرد یا آبی به لحاظ شیوع کرونا فعالیت داشته باشند لذا بعد از تعطیلی اجباری و طولانی مدت تالارهای پذیرایی، صنوف مزبور توقع دارند که خسارتهای چندین ماهه آنان در این مدت جبران شود.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: از سویی دیگر با توجه به نگرانی مردم از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در اجتماعات، در عمل از برگزاری مراسم در تالارهای پذیرایی چندان استقبال نمی‌شود و کسب و کار این تالارها در شرایط کنونی بهبود زیادی نخواهد داشت.

بنانژاد افزود: ممنوعیت تردد شبانه خودروها در کل کشور نیز تا عید نوروز تمدید شده است لذا نمی‌توان امید زیادی به رونق کسب و کار صاحبان تالارهای پذیرایی در این مدت داشت.

وی اضافه کرد: مسوولان در روزهای مانده تا پایان سال مجوزهای خاصی برای تردد شبانه خودروهای صاحبان مراسمی که قرار است در تالارهای پذیرایی برگزار شود بدهند تا تعدادی خودرو به صورت محدود تحت نظارت اتحادیه تالارهای پذیرایی و اداره نظارت بر اماکن در شهر تردد کنند.

هم اکنون ۸۶ تالار و ۵۱ باغ تالار دارای پروانه در مشهد و ۸۰ تالار عروسی در شهرستان طرقبه شاندیز که نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد است فعال هستند.

در حال حاضر مشهد و ۱۷ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی و ۱۵ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند. 

وضعیت آبی کم خطرتر از زرد است و طبق دستورالعملهای کرونایی در شرایط زرد فعالیت مشاغل رسته‌های یک، ۲ و سه بلامانع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد تالارهای پذیرایی اتاق اصناف ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد تالارهای پذیرایی ویروس کرونا مشهد تالارهای پذیرایی اتاق اصناف ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور تالارهای پذیرایی تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان

سید مهدی قویدل گفت: با هدف اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره ها، آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و... می‌باشد، در خصوص آمار شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی بیان داشت: تعداد  شرکت کنندگان در دوره‌های  آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه  املاک و خودرو، هزار و ۳۰۳ نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی شدند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان افزود: طی ۲ سال گذشته  و با هدف نظارت از واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل: تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان