Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هروویه میلیچ بامداد امروز به همراه خانواده اش در فرودگاه بین المللی امام(ره) حضور داشته است و ظاهرا درست مثل استراماچونی ایران را ترک کرده است.
به گزارش آریا، میلیچ مدافع چپی که توسط آندره آ استراماچونی به فوتبال ایران معرفی شده بود و در ابتدای این فصل با رفت و برگشت های بسیار در نهایت قرارداد خود را با آبی ها تمدید کرد، بعد از ترک ورزشگاه  آزادی  به صورت تنهایی(البته با اجازه کادرفنی) در پایان دربی بامداد امروز عزم رفتن از ایران را کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این واکنش کاملا غیرمنتظره و عجیب به تصمیم محمود فکری در نیمکت نشین کردن این بازیکن است. میلیچ پیش از بازی با گل گهر سیرجان از جمع نفرات اصلی خط خورده  و بعد از آن متنی در اینستاگرامش منتشر کرد که به نوعی به تصمیم فکری طعنه زده بود. پس از آن سرمربی استقلال او را در اختیار باشگاه قرار داد و با گذشت سه مسابقه  در بازی دیروز هم از وی استفاده نکرد.
البته میلیچ به مسائل مالی و عدم پرداخت دسمزدها که دیروز مورد اعتراض گسترده تیم هم قرار گرفت اعتراض داشت . باید این تصمیم از سوی بازیکن خارجی استقلال با چه واکنشی از سوی مدیران باشگاه مواجه خواهد شد. البته به نظر نمی رسد که با توجه به شرایط قرارداد و آموختگی بازیکنان خارجی در مشورت وکلایشان میلیچ تصمیم گرفته باشد که فوتبال حرفه ای اش را تهدید کند یا به ضررش باشد.او در حال حاضر در کرواسی است و به شهرش برمی‌گردد. در حال حاضر هواداران استقلال نظرات متفاوتی نسبت به کار میلیچ دارند اما  اگر رفتار این بازیکن در اعتراض به تصمیم سرمربی باشد، این مساله به صورت کامل غیرقابل قبول است.
هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال که شب گذشته (دوشنبه) پس از تساوی 2-2 این تیم مقابل پرسپولیس در دربی تهران در اعتراض به شرایطش در استقلال اقدام به ترک ایران کرد، گفت: اکنون زمان مناسبی برای مصاحبه کردن نیست، اما باید بگویم که با قلبی آکنده از درد و ناراحتی زیاد به خانه (کرواسی) بازمی‌گردم. همیشه به وظیفه‌ام عمل کرده‌ و به تیم استقلال و پیراهن این تیم، متعهد بوده‌ام.
هافبک کروات آبی‌پوشان تهرانی درباره شایعاتی که در خصوص وی مطرح شده از جمله شایعه دوپینگش گفت: مردم هر کاری که دوست دارند، می‌توانند انجام دهند و رسانه‌ها هم می‌توانند چیزهای خوب و بدی بنویسند، اما من هیچگاه کار اشتباهی انجام نداده‌ و همیشه به خاطر باشگاه استقلال جنگیده‌ام.
حالا از استقلال خبر می رسد شیخ دیاباته هم اصلا از وضعیت خود در استقلال راضی نیست و گفته می شود او هم منتظر است تا از آخرین پرداختی باشگاه 2 ماه بگذرد تا قرارداد خود را فسخ کند. با این شرایط مدیران استقلال باید هرچه زودتر پول شیخ دیاباته را فراهم کنند تا آبی ها دومین بازیکن تاثیرگذار خود را هم از دست ندهند.
فصل پیش هم پرداختی شیخ دیاباته و هروویه میلیچ عقب افتاده بود اما چون آن ها بازی می کردند و آپشن هایی در قراردادشان داشتند، اقدام به فسخ قرارداد نکردند ولی امسال چون به نظر می رسد محمود فکری اعتقادی به سبک بازی آن ها ندارد، این بازیکنان تصمیم گرفته اند از استقلال جدا شوند و طبیعی است طبق قانون حمایتی فیفا می توانند کل پول شان را از این باشگاه دریافت کنند.  
نه مساوی استقلال برابر پرسپولیس نتیجه آنقدر بدی است، نه موقعیت آبی ها در جدول رده بندی که مدیران استقلال بعد از دربی لب به انتقاد علیه سرمربی این تیم بگشایند. گفته می شود آتش این اختلاف از زمانی استارت خورد که اعضای هیات مدیره استقلال قصد داشتند کادر فنی این تیم را تقویت کنند ولی امروز و فردا کردن های فکری باعث شد این پروژه به دست فراموشی سپرده شود، موضوعی که به آتش زیر خاکستر تبدیل شد.
زمانی که محمود فکری در نشست قبل از بازی با پرسپولیس با سوالی در مورد ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان و اعضای کادر فنی روبرو شد، یک جواب عجیب داد و به نوعی استارت این اختلاف را زد: شاید مدیران استقلال بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده اند تا خودشان صحبت کنند.
مهدی عبدیان اولین نفری بود که نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد، جایی که او بعد از بازی با پرسپولیس گفت از نتیجه بازی راضی نیست و بازیکنان برای کاری که انجام دادند مستحق پاداش نیستند. محمود فکری هم در نشست خبری به طور غیر مستقیم جواب مهدی عبدیان را داد و اعلام کرد بعضی از خودی ها به این باشگاه فشار می آورند تا به این شکل از خجالت عبدیان در بیاید.
اما این تمام ماجرا نیست چرا که بازیکنان استقلال هم در پایان بازی با پرسپولیس علیه مدیران باشگاه مصاحبه کردند و نسبت به شرایط مالی باشگاه اعتراض داشتند. امروز هم حمیدرضا آصفی در مصاحبه ای شدید اللحن مدعی شد استقلال باید با نتیجه سنگین از پرسپولیس شکست می خورد و باید باشگاه در مورد شرایط تیم خیلی زود تشکیل جلسه بدهد تا به این شکل جدی ترین موضع گیری مدیران باشگاه علیه فکری شکل بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هرویه میلیچ دیاباته استقلال فکری محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین نشست مدیران هلدینگ خلیج فارس با هیئت مدیره استقلال امروز از ساعت 9 صبح در دفتر این هلدینگ در تهران برگزار شد.

در این نشست همه اعضای هیئت مدیره استقلال حضور داشتند و این طور که پیگیری خبرنگار آنا نشان می دهد به احتمال زیاد دو نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهد شد.

در حال حاضر هیئت مدیره آبی پوشان دارای سه عضو شامل مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده است. همچنین علی خطیر به عنوان مدیرعامل عضو هیئت مدیره نیست.

در نشست امروز از علی آقامحمدی که پیش از این سوی وزارت ورزش به عنوان عضو جدید جای علی خانی معرفی شده بود غایب بود تا به طور رسمی مشخص شود آقامحمدی برای حضور در هیئت مدیره استقلال قبول مسئولیت نکرده است.پیش از این از کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره استقلال خبر داده بودیم. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!