Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استا‌ن‌ها - مراسم تکریم شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای مهران با حضور معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عصر امروز  مراسم تکریم شهدای تازه تفحص شده با حضور سردار ناصر سعیدی معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در معراج شهدای مهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  از تفحص پیکر 40 شهید تازه تفحص شده خبر داد و اظهار داشت: پیکر‌شهدای تازه تفحص شده که هم اکنون میهمان شهرستان مهران هستند ظرف امروز و فردا به زادگاه آنان انتقال داده می‌شوند.

سردار سعیدی در ادامه افزود: حضور شهدای تازه تفحص یافته در شهر مهران و انتقال آنان به زادگاه‌ آنان روح معنویت و حال و هوای دوباره میادین نبرد حق علیه باطل را در کشور منتشر خواهد کرد و در شرایط کنونی این پیام را به ملت ایران خواهد داد که راز و رمز عزت و سربلندی ایران در مقاومت و پیروی از راه و طریق تبینی مقام عضمای ولایت است.

این مراسم با روایت گری و مداحی همراه  بود که تصاویری از آن با هم می‌بینیم.

نخستین تصاویر از شهدای تازه تفحص شده خان‌طومان پس از 4 سالانتشار نماهنگ شهدای تازه تفحص شده فاطمیون+فیلمآئین وداع با شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز به روایت تصویر

انتهای پیام/180/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان