Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ترکیب منتخب این هفته از لیگ برتر فوتبال کشورمان دو تیم نفتی درخشش قابل توجهی داشتند.

 در سومین هفته از دی‌ماه سال ۱۳۹۹، پرونده هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسته شد. هفته نهم پیگیری شد و سه دیدار هم از هفته یازدهم به انجام رسید تا همچنان پرونده سه هفته لیگ برتر باز مانده باشد. با این وجود ۶ بازی برگزار شده در این هفته را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که هشت تیم نماینده داشتند.

گلر: فرزین گروسیان(صنعت نفت)

دروازه‌بان تیم صنعت نفت در بازگشت به دروازه تیمش نمایش درخشانی داشت. او موفق شد پنالتی حامد شیری را بگیرد تا مقدمات اولین پیروزی خارج از خانه آبادانی‌ها در این فصل و همچنین صدرنشینی‌شان فراهم شود. گروسیان با این عملکرد کار فلاح‌زاده را برای بازگشت به درون قفس توری سخت کرد.

مدافعان: عبدالله حسینی(ذوب آهن)، حامد نورمحمدی(مس رفسنجان)، سید جلال حسینی(پرسپولیس)

با وجود اینکه هم ذوب‌آهن و هم پرسپولیس ۲ گل دریافت کردند اما مدافعان مرکزی‌شان جزو بهترین‌های هفته بودند. عبدالله حسینی یک گل به آلومینیوم زد و روی گل‌های خورده هم مقصر نبود. از سوی دیگر سید جلال حسینی یکی از بهترین بازی‌های خود را در شهرآورد ۹۴ به نمایش گذاشت. او به خوبی در اکثر نبردهای تن به تن برنده و از این حیث نفر اول شهرآورد بود. در کنار این ۲ بازیکن به حامد نورمحمدی می‌رسیم. مدافع آخر تیم مس رفسنجان که در برابر ماشین‌سازی بسیار خوب کار کرد و یک کلین‌شیت به کلین شیت‌های تیمش افزود؛ البته با کمک داود نوشی صوفیانی در درون دروازه.

هافبک‌ها: محمدرضا حسینی(سپاهان)، احسان پهلوان(پرسپولیس)، محمد مهدی محبی(نفت مسجدسسلیمان)، طالب ریکانی(صنعت نفت)

محمدرضا حسینی بازهم یکی از بهترین بازی‌های ممکن را به نمایش گذاشت و تیم محرم نویادکیا را شکست نجات داد. شاید اگر درخشش فروزان نبود حسینی می‌توانست بازهم گلزنی کند. به مازندران می‌رویم تا با زننده سوپرگل این هفته یعنی طالب ریکانی بیشتر آشنا شویم. بازیکنی که با یک شوت غیر قابل مهار که در آن تخصص دارد توانست تیمش را به یک برد شیرین برساند و صنعت نفت را در صدر جدول قرار دهد.  محمد مهدی محبی در لباس تیم نفت مسجدسلیمان بازهم نمایش خوبی داشت. این بازیکن جوان هم یک گل زد و یک پاس گل داد تا نماینده شهر اولین‌ها مجددا به مسیر درست برگردد. در نهایت به احسان پهلوان می‌رسیم. هافبک پرسپولیس که برابر استقلال و در اولین دربی‌اش موفق شد ۲ پاس گل بدهد و نقش بسیار پررنگی را در بازگشت پرسپولیس به مسابقات ایفا کند.

مهاجمان: ساسان حسینی(نفت مسجدسلیمان)، ارسلان مطهری(استقلال)، مهدی عبدی(پرسپولیس)

ساسان حسینی که به عنوان بازیکن آزمایشی به نفت مسجدسلیمان رسید حالا ستاره اول تیمش است. این بازیکن با ۲ گلی که وارد دروازه شهرخودرو کرد هم تیمش را به یک پیروزی درخشان رساند و هم خودش را در جدول گلزنان چهارتایی کرد. باید از ارسلان مطهری و مهدی عبدی هم صحبت کنیم. ارسلان مطهری با یک توپ‌ربایی عالی و یک شوت غیر قابل مهار استقلال را به گل اول در شهرآورد رساند و در سوی مقابل مهدی عبدی با یک حرکت انفرادی و فراری فوق‌العاده گل تساوی‌بخش پرسپولیس را وارد دروازه رشید مظاهری کرد. او روی گل دوم تیمش هم تاثیرگذار بود.

سرمربی: مجتبی حسینی(نفت مسجدسلیمان)

در هفته‌ای که هیچ تیمی عملکرد فوق‌العاده نداشت نفت مسجدسلیمان تنها تیمی بود که موفقب شد با فاصله بیش از یک گل به برتری برسد. تیم تحت هدایت مجتبی حسینی با ارائه یک بازی حساب شده هم به روند بدبیاری های خود پایان داد و هم بعد از چند هفته شهرخودرو را با شکست روبرو کرد./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان صنعت نفت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی