Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار اراک با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از کرونا در اراک نتایج قابل توجهی دارد گفت: بسیجیان اراک از روز نخست در صف نخست مقابله با کرونا حضور داشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین بختیاری عصر امروز در رزمایش چند جانبه مسجد و محله محور بسیجیان پایگاه 19 حزب الله با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این طرح توانسته در کنار بخش بهداشت و درمان، هلال احمر در سطح کشور بیماری کرونا را کنترل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی یک فرد در منطقه در طرح محله محور شهید سلیمانی شناسایی می‌شود مجریان طرح شهید سلیمانی که متشکل از خواهران و برادران داوطلب بسیجی هستند از افراد آسیب دیده مبتلا به ویروس کرونا حمایت می‌کنند.

فرماندار اراک تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی پس از ابتلا یکی از اعضاء خانواده سایر خانواده و نزدیکان نیز به منظور تشخیص ابتلا یا عدم ابتلا به بیماری از آنها آزمایش می‌گیرند تا مراحل پیشگیری به خوبی انجام شود.

بختیاری ادامه داد: کمک‌های مومنانه یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج است در این زمینه خانواده‌های آسیب پذیر و ضعیف جامعه که مبتلا به بیماری کرونا شده اند شناسایی و با حفظ کرامت بسته‌های معیشتی به آنها هدیه می‌شود.

فرماندار اراک: برای نگهداری اتباع خارجی ‌کمبود فضای اردوگاهی داریمفرماندار اراک: مرحله دوم انتخابات در کلانشهر اراک تا ساعت 20 تمدید شد

وی خاطر نشان کرد: خدمت بسیجیان به مردم تنها به کمک‌های مالی خلاصه نمی‌شود و تهیه اقلام مورد نیاز خانوار، مشاوره و آگاه سازی افراد از دیگر خدمات بسیج در قالب قرارگاه شهید سلیمانی است.

فرماندار اراک عنوان کرد: در یک کلام طرح شهید قاسم سلیمانی با یاری خداوند به منظور مدیریت شرایط موجود و ریشه کنی ویروس ناخوانده کرونا گام برمی‌دارد تا بار دیگر شاهد آرامش مردم باشیم.

وی اضافه کرد: از تمام برادران و خواهران بسیجی خالصانه تجلیل می‌کنم که بدون هیچ گونه چشم داشتی برای حفظ سلامت مردم جامعه در حال تلاش و کوشش هستند.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی فرماندار اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی