Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به شرایط موجود و لزوم گسترش و توسعه شبکه ارتباطات سیار در روستا‌ها و تقویت پوشش آنتن دهی جهت برخورداری روستاییان از خدمات مطلوب و شبکه پر سرعت همراه اول سایت‌های روستایی شهرک سلمان فارسی با تکنولوژی ۲ G، مربچه ۴ G و شاه ابو القاسم با تکنولوژی ۳ G و ۴ G و سایت جاده‌ای پارس کلاستر با تکنولوژی ۳ G و همچنین با نصب و راه اندازی سایت جدید روستایی بغدک با تکنولوژی ۲ G, ۳ G و ۴ G شبکه ارتباطات سیار روستایی توسعه و ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: با ارتقای تکنولوژی این سایت‌های روستایی و جاده‌ای ضمن افزایش پوشش آنتن دهی جاده‌ای رامهرمز به بهبهان و رامهرمز به اهواز، ساکنان روستا‌های مربچه، بسیطین، قلعه کهنه، تل زرینی، چاه اوفی و روستا‌های ابوالقاسم، غراباد، بنه عباس و شهرک فجر از کیفیت بهتری در حوزه ارتباطات سیار و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.

فلاح زاده ادامه داد: همچنین با نصب وراه اندازی سایت جدید روستایی بغدک، ساکنین روستا‌های محمد حسین، کولی علیرضا و بنگستان از نعمت مکالمه و ظرفیت اینترنت پرسرعت شبکه ارتباطی همراه اول بهره‌مند شدند.

 مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: طرح در حال اجرای "توسعه فاز ۸ سیار" گسترش، ارتقای و پایداری شبکه سیار و همچنین افزایش پهنای باند و کیفیت اینترنت شبکه ارتباطی همراه اول در استان را در پی خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن همراه شبکه دیتا پهنای باند همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گفت: فراهم بودن امکانات زیر ساختی و زمین‌های حاصلخیز موجب رغبت اهالی به زندگی در این روستا شده است.
مرادی همچنین از اجرای طرح هادی در ۳۷۱ روستا با اعتبار ۴ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گفته وی، از ۸۰۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان ۵۶ درصد مقاوم سازی شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا