Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی با اعضای خانه احزاب آذربایجان شرقی، وحدت و همدلی را برای پیشبرد اهداف توسعه تحزب گرایی مهم دانست و افزود: اختلاف سلیقه میان گروه‌های سیاسی طبیعی است اما این مهم خود عاملی برای توسعه و پیشرفت است که خوشبختانه خانه احزاب آذربایجان شرقی از آن به خوبی بهره گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار ایفای نقش احزاب و تشکل‌های سیاسی در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف توسعه استان شد و اظهار کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی و صنفی به عنوان نمایندگان اقشار و توده‌های مختلف مردم می‌توانند در تبیین مشکلات و ارایه راهکار نقش اساسی ایفا کنند.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات معطوف شود، گفت: از احزاب سیاسی انتظار می‌رود با ایجاد بسترهای لازم زمینه مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم نخبگان، دانشگاهیان را در فعالیت‌های سیاسی اجتماعی فراهم کنند.

وی ادامه داد: خانه احزاب توانسته است گروهای فعال در استان را با هم هماهنگ کرده و با سازماندهی احزاب روند هم افزایی در استان ایجاد شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این جلسه برای همفکری جهت توسعه استان تشکیل شده است، گفت: سعی می کنیم در تصمیم سازی ها از نکته نظرات احزاب بهره مند شویم.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم، شفاف و قانونی، هدف اصلی ماست و از تمام مردم و به خصوص اقشار مهم و تاثیرگذار انتظار داریم نهایت تلاش خود را برای افزایش مشارکت در این انتخابات به کار گیرند.

پورمحمدی با اشاره به نقش احزاب در مشارکت مردم، گفت: احزاب فعالیت شان را برای توسعه آگاهی های اجتماعی در راستای مشارکت بیشتر مردم افزایش دهند.

وی اظهار کرد: احزاب می‌توانند به عنوان نهادهایی متعهد، افرادی شایسته را برای انتخاب مردم معرفی کنند که دنبال منافع عمومی بوده و پس از انتخاب نیز در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به راه‌اندازی مجمع مشورتی استان با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان و نمایندگان سابق و فعلی استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: همه با هم برای توسعه و پیشرفت استان، هم پیمان شده ایم و بدون دخالت دادن نگرش های سیاسی، در مسیر تحقق این مهم تلاش می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که تقویت همدلی و همراهی همه جانبه در استان، باعث انجام کارهای بزرگ و رفع بسیاری از مشکلات استان می شود.

پورمحمدی تاکید کرد: تا آخرین روز و ساعت خدمت، برای رفع مشکلات استان و توسعه پایدار تلاش می کنیم و با حرکت در محور و مسیر اعتدال، برنامه های خود را پیش می بریم.

وی از عملکرد دستگاه های نظارتی در بازداشت مدیران متخلف قدردانی کرد و گفت: چنین برخوردهایی، حاکی از رویکرد نظام برای مبارزه با فساد و سلامت سیستم اداری است.

به گزارش ایرنا، ۴۸ حزب سیاسی در آذربایجان شرقی دارای نمایندگی است که از این تعداد ۳۴ حزب عضو خانه احزاب استان هستند.

برچسب‌ها استانداری آذربایجان شرقی مشارکت سیاسی خانه احزاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی مشارکت سیاسی خانه احزاب ایران استانداری آذربایجان شرقی مشارکت سیاسی خانه احزاب ایران اخبار کنکور آذربایجان شرقی خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد آئینی در سفر یک روزه به شهرستان اهر و شرکت در مراسم افتتاح معابر شهری بافت فرسوده با اشاره به نهضت آسفالت ریزی معابر در محله‌های ۱۰ گانه محروم شهر اهر ادامه داد: بیشتر معابر محله‌های ۱۰ گانه محروم و کم برخوردار این شهرستان آسفالت ریزی شد و امیدواریم امسال نیز شاهد آسفالت همه معابر در مناطق ۱۰ گانه این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است گفت: طبق سند ستاد بازآفرینی، دستگاه‌های اداری موظف هستند یک سوم اعتبارات و طرح‌های تملک دارایی سرمایه سهم ادارات را برای نوسازی و بازسازی محلات با بافت فرسوده اختصاص دهند.

آیینی اضافه کرد: سال گذشته با صدور ۹۰ هزار پروانه بافت فرسوده در بحث بازسازی و نوسازی مساکن فرسوده، تاکنون در مجموع ۲۶۳ هزار پروانه واحد بافت فرسوده در کشور صادر شده است که رکورد ۳۰ ساله را شکسته‌ایم و امیدواریم امسال با کمک مردم این رقم به ۴۰۰ هزار پروانه افزایش یابد

وی به تخصیص اعتبارات، تشویقی‌ها و تسهیلات بانکی برای نوسازی و بازسازی بافت مساکن فرسوده اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم موضوع نوسازی مساکن را در اختیار مردم گذاشت و سعی شد با مشارکت مردم، اعطای تشویقی‌ها و تسهیلات بانکی زمینه را برای شرکت مردم در نوسازی مساکن فرسوده مهیا شود که امیدواریم این مشارکت در منطقه ارسباران و شهرستان اهر که مشکل مساکن فرسوده دارند بیشتر تحقق یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به اشاره به اینکه کار‌های زیادی در زمینه بازسازی و نوسازی بافت فرسوده در منطقه ارسباران و شهرستان اهر انجام شده است اظهار کرد: متاسفانه آمار ساخت و ساز‌ها نسبت در این شهرستان و منطقه ارسباران پایین است و امیدواریم به این موضوع اهتمام ویژه‌ای صورت پذیرد.

آیینی همچنین از اختصاص سهم ۸۰ درصدی مشابه وام نهضت ملی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در مناطق تاریخی خبر داد و افزود: ۸۴ هکتار از بافت‌های فرسوده مناطق تاریخی شهر اهر نیز تحت پوشش این وام قرار می‌گیرد و نیازمند است که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهر به این موضوع با جدیدت تمام ورود کنند تا تجربه زلزله ارسباران را شاهد نباشیم.

 

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است