Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@09:41:58 GMT

تشریح برنامه‌های وزارت نفت برای احقاق حقوق ملت ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۴۴۷۸

‍‍‍‍‍‍

بیژن زنگنه در خصوص تشریح برنامه‌های وزارت نفت برای احقاق حقوق ملت ایران در کمیسیون انرژی حضور یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   کمیسیون انرژی، کمیسیون فرهنگی و عمران مجلس، امروز به ترتیب میزبان وزیر نفت و وزیر ورزش و جوانان و وزیر راه بودند. وزیر نفت که امروز(سه شنبه) برای پاسخگویی به برخی سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی شرکت کرده بود درباره برخی مسائل به بیان توضیحاتی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت در جلسه این کمیسیون و بحث و بررسی پیرامون سوالات چند تن از نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

هادی بیگی نژاد با تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز کمیسیون وزیر نفت جهت پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان حاضر شدند. یکی از سوالات مربوط به اقای مالک شریعتی نماینده تهران در خصوص "تشریح برنامه‌های وزارت نفت برای احقاق حقوق ملت ایران در پرونده محکومیت ایران در قرارداد ترکمن گاز، بیان ابعاد فنی، اقتصادی و حقوقی قرارداد واردات گاز ایران از ترکمنستان و علل محکومیت ایران در داوری بین المللی" بود که آقای وزیر توضیحاتی ارائه کردند، اما ایشان قانع نشده و سوال جهت رسیدگی به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از سوالات مربوط به خانم سارا فلاحی نماینده ایلام بود که ایشان تاکید داشتند مجموعه نفت و گاز ایلام بزرگ‌ترین منطقه نفتی و گازی غرب کشور است که بایستی برای خود شرکت داشته باشد؛ آقای وزیر نیز با این موضوع موافق بودند و تصریح کردند که باید مراحل اداری را طی کند که ایشان نیز قول پیگیری دادند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: سوال بعدی مربوط به رضا آریان‌پور نماینده مینودشت درخصوص عدم سوخت‌رسانی به فرودگاه کلاله بود که وزیر نفت توضیحاتی در خصوص علل این مشکل ارایه کردند و مقرر شد تا با همکاری کمیسیون و وزارتخانه این مشکل مرتفع گردد. چندین سوال منطقه‌ای مطرح شد و آقای وزیر نیز توضیحاتی را پیرامون مسائل مطروحه ارائه کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: وزیر نفت ، زنگنه ، مجلس ، کمیسیون ، سلطانی ، محمد اسلامی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر نفت زنگنه مجلس کمیسیون سلطانی محمد اسلامی کمیسیون انرژی وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارتخانه بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاوردهای فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند.

«وحید جلال‌زاده» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید با تشکر از مجاهدت‌های خاموش متخصصین و تلاشگران وزارت دفاع و خداقوت به نیروهای مسلح به جهت پاسخ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق اظهار کرد: در بازدیدی که امروز توسط اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع صورت گرفت پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی بارز و نمایان بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: طی جلسه‌ای که با مسوولان وزارت دفاع در حوزه اینده و نیازهای صنعت دفاعی برگزار شد، تصمیماتی اتخاذ شد که برای تقویت نیروهای مسلح و حمایت مجلس از صنعت دفاعی اجرایی خواهد شد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی بر لزوم حمایت از برنامه فضایی و موشکی وزارت دفاع و ارزش افزوده قابل توجه این فناوری‌ها هم در بُعد علمی و فناورانه و هم در بعد بازدارندگی و اقتدار دفاعی تاکید کردند.

سردار «طلایی نیک» معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع هم در جریان این بازدید، با اشاره به تعامل بسیار نزدیک و حمایت‌های بسیار مؤثر نمایندگان مجلس به خصوص اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از نیروهای مسلح و وزارت دفاع اظهار کرد: این حمایت‌ها در جدیدترین مصوبه مجلس که قانون تشکیل سازمان پژوهش، علوم و نوآوری‌های دفاعی است مشخص است که یک ظرفیت جدید برای توسعه علوم دفاعی و پشتیبانی‌های دانش‌پایه و مرزشکنی دانش در حوزه فناوری‌های دفاعی را بیش از گذشته برای کشور فراهم می‌کند.

سازمان «سپند» از سال ۱۳۸۹ به پیشنهاد شهید «محسن فخری‌زاده» تشکیل شده و در حال حاضر هم فعالیت دارد، اما زیرساخت قانونی برای فعالیت آن، امر لازمی است که به تازگی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

کد خبر 6087963 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد