Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:44:39 GMT

ترویج مکتب سردار شهید سلیمانی از اولویت ها است

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۴۵۱۳

ترویج مکتب سردار شهید سلیمانی از اولویت ها است

پاسدارمجتبی آمرکاشی روز سه شنبه در آیین افتتاح کانون بسیج فرهنگیان محمد شهر و ماهدشت کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های امسال بسیج فرهنگیان البرز  ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: بر همین اساس  دانش آموزان و والدین در بستر فضای مجازی با تفکر و شخصیت والای آن شهید والامقام آشنا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بسیج فرهنگیان البرز گفت:  فرهنگیان در انتقال ارزش ها ، باورهای دینی  و ترویج سبک زندگی اسلامی و بصیرت افزایی نقش اثرگذاری دارند.

آمرکاشی اظهار داشت:  برهمین کانون های بسیج فرهنگیان در راستای آگاه سازی، بصیرت افزایی نسل جوان و خنثی سازی توطئه های دشمنان با جدیت فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه صیانت ازمرزهای اعتقادی و دینی به یک ضرورت تبدیل شده است لذا براساس فرامین رهبرمعظم انقلاب توجه به سبک زندگی اسلامی و ارتقای دانش بصیرتی بیش از گذشته اهمیت یافته است.

وی بیان داشت: امروز معلمان باید از تریبون کلاس های درس و تعلیم و تربیت به بیان واقعیت ها برای دانش آموزان بپردازند و آنان را نسبت به نیات شوم و پلید غرب آگاه کنند.

وی تصریح کرد: مقابله با اثرات مخرب ماهواره، رسانه و شبکه های اجتماعی غرب زده یکی از ماموریت های مهم کانون بسیج فرهنگیان در کنار فعالیت های فرهنگی،تولیدی، خدماتی، حمایتی و جهادی را تشکیل می دهد.

آمرکاشی اضافه کرد: به منظور تبیین برنامه ها و بصیرت افزایی در بین جامعه هدف آموزش و پرورش ، حلقه های صالحین درحوزه بسیج فرهنگیان استان فعال شده است.

وی ادامه داد: پیشگیری ازتهدیدات مخرب فرهنگی در جامعه به خصوص دربین نوجوانان و جوانان نیاز به همراهی خانواده ها نیزدارد.

مسوول بسیج فرهنگیان استان البرزادامه داد: کانون های بسیج فرهنگیان درایجاد همدلی، هم افزایی و آموزش به فرهنگیان نقش بسزایی دارد.

وی تاکید کرد:

دراین آیین کانون بسیج فرهنگیان شهید محمد پرورش محمدشهر و ماهدشت در ناحیه جواد الائمه (ع) افتتاح شد.

استان البرز ۲۴ هزار فرهنگی شاغل دارد.

برچسب‌ها البرز قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان فرهنگیان پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان البرز قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان فرهنگیان اخبار کنکور بسیج فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی