Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم بهره برداری از طرح های آبرسانی روستایی به صورت همزمان در 4 استان کشور از جمله البرز که روز سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت، گفت: اکنون که به پایان دولت نزدیک می شویم اقدامات و برنامه های مدیران با جدیت دنبال می‌شود و همه درصدد هستند که با تکمیل پروژه ها کار دولت به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مواردی که از سوی استاندار البرز مطرح شد به طور حتم در دستور کار قرار می دهیم و با کمک مدیران استانی نسبت به پیشبرد آن‌ها اقدام می‌کنیم و امید است تا پایان دولت به نتیجه آن‌ها دست یابیم.

وزیر نیرو اظهار داشت: قرار گرفتن در کنار پایتخت و شرایط ویژه ای که استان البرز دارد امر مدیریت را در این استان بسیار خطیر کرده و مدیران این استان مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه عزیزالله شهبازی استاندار البرز با بین اینکه با درخواست البرز مبنی بر افزایش 55 میلیون متر مکعبی آب توسط وزیر نیرو موافقت شد اظهار داشت: حق آبه البرز از محل سدهای استان 2 برابر شد از این رو درخواست کردیم که تصفیه خانه مرکزی شهرستان کرج بزودی اجرایی شود تا بتوانیم از این افزایش حق آبه بهره مند شویم.

وی ادامه داد: از امروز  8 روستا در استان البرز به صورت همزمان به شبکه آبرسانی پایدار با اعتباری بیش از 74 میلیارد تومان رسیدند که بواسطه این امر جمعیتی حدود 10 هزار نفر بهره مند می شوند.

وی افزود: دولت نگاه ویژه ای به البرز دارد و از سال 92 بیش از هزار و 500 میلیارد تومان برای آب و فاضلاب استان هزینه شد و نتایج بسیار اثربخشی برای ایران کوچک داشته است.

استاندار البرز اضافه کرد: در بحث یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامات بسار خوبی صورت گرفته است.

شهبازی افزود: برای رینگ شبکه آبرسانی البرز نامه ای مشترک با نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و نماینده محترم ولی فقیه در استان خدمت وزیر محترم نیرو ارسال شده که در انتظار پاسخ هستیم.

استاندار البرز گفت: با حضور وزیر محترم نیرو در بخش برق نیز اقدامات بزرگی محقق شد و عملیات اجرایی اولین پست برق 400 کیلوولت البرز آغاز شده و اکنون بیش از 50 درصد پیشرفت دارد. همچنین عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت بعدی نیز در زکی آباد در دستور کار قرار گرفت.

با افتتاح طرح های آبرسانی در هشت روستای باغبانکلا، دوزعنبر، سرخاب، تکیه اغشت در شهرستان ساوجبلاغ ، وشته و فشندک در شهرستان طالقان و فرخ اباد و زیبادشت در شهرستان فردیس افتتاح شد.

برای اجرای این طرح ها مبلغ ۷۴ میلیارد ریال هزینه شده است که با بهره برداری از  آن‌ها ۱۰ هزار نفر از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح آبرسانی وزیر نیرو استاندار البرز حق آبه سد امیرکبیر کم آبی استاندار البرز وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ‌با اشاره به تصفیه‌خانه در حال احداث بشاگرد گفت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره‌مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه‌خانه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ ذوالفقار مهدی‌زاده امروز (نهم اردیبهشت ماه ) در ‌بازدید از تصفیه‌خانه در حال احداث بشاگرد که مدیر عامل آبفای هرمزگان و فرماندار بشاگرد حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره‌مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه خانه انجام شود.

وی میزان ظرفیت این تصفیه‌خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این پروژه از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و طی دو سال گذشته با تامین منابع مالی، تکمیل این پروژه سرعت گرفته است و تلاش می‌کنیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تخصیص دهیم.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این پروژه نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری‌ها این مهم به سرانجام برسد.

 در این بازدید همچنین عبدالحمید حمزه‌پور، پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد که ارزش فعلی آن ۴۰۰ میلیار تومان است.

وی با قدردنی از نگاه بلند و حمایت‌های وزیر نیرو، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب و استاندار هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تامین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان