Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات استان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان را در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی، اسفند ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان، گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم جانفشانی کادر درمان استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره در سه بخش تخصصی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه‌آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش، ویژه شامل سردار شهید قاسم سلیمانی و موضوعی شامل مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

آثار ارسالی باید از اول دی ۱۳۹۸ تا اول بهمن ۱۳۹۹ در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه‌های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند.

آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس سایت pressfestival.ir پذیرش می‌شود که به صورت زیرپورتال و با پیشوند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود.

هر متقاضی می‌تواند تنها در ۲ بخش و در هر بخش سه اثر ارایه کند و در صورت ارسال آثار بیشتر دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می‌کند.

آثاری که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد پذیرفته می‌شود. در صورت عدم درج نام، اثر باید توسط مهر و امضای شخص مدیر مسئول و در نشریات سراسری، تائید سرپرست استان باشد.

هیات داوران در هر یک از بخش‌ها سه اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی می‌کند و مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.

به نفر اول هر رشته در تمامی بخش‌ها،‌ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم،‌ لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم، لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال اهدا می‌شود.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از ۲۵ دی تا ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۲۱۸۵۸۴- ۳۳۳۳۰۶۴۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی صبح چهارشنبه همزمان با گرامیداشت مقام معلم با حضور مسؤولان، معلمان و دانش آموزان مقطع ابتدایی در سالن تربیت آموزش و پرورش شهرستان تربت جام با معرفی آثار برتر پایان یافت.

در این مراسم حسین امامی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره‌ها در حوزه آب و خلق آثار ادبی در زمینه این مایع حیاتی به افزایش آگاهی مردم نسبت به منابع و استفاده بهینه از آب کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان ر ضوی با اشاره به این که از طریق هنر می‌توان جامعه را هدایت و فرهنگ سازی کرد. خاطر نشان کرد: اهالی فرهنگ و هنر برای تنویر افکار عمومی نسبت به استفاده بهینه آب و کمک به توسعه سازه‌های آبی در کشور رسالت دارند.

وی تصریح کرد: باید به موضوع فرهنگ سازی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه توجه جدی شود که مسؤولیت و رسالت آن متوجه اهالی فرهنگ و هنر و دست اندرکاران این بخش است.

استفاده از ظرفیت دانش آموزی به عنوان سفیران و مبلغین آب در بین خانواده‌ها

همچنین در این مراسم مرتضی اشراقی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تربت جام در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره دست سازه‌های آبی استفاده از ظرفیت دانش آموزی به عنوان سفیران و مبلغین آب در بین خانواده‌ها بود.

ارسال ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

سعید روزی، مدیر دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به این که این جشنواره برای نخستین بار در کشور توسط روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی طراحی و اجرا شده است ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در جشنواره گفت: ایده جشنواره دست سازه‌های آبی از سال ۸۵ در مدارس کشور مطرح شد و برای اولین بار در خراسان با محوریت تربت جام وبا این شکل و شمایل برگزار شد.

مدیر دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با محوریت ارزش آب و کم آبی، پیشینه و تمدن، بهینه سازی چرخه آب، خلاقیت و نوآوری، قصه نویسی برگزار و تعداد ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و با رأی هیئت داوران تعداد ۳۰ اثر برتر انتخاب شد.

فرهنگ‌سازی در حوزه صرفه جویی در مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است

حجت الاسلام یدالله دامن پاک مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه صرفه جویی در مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است و برای آینده کشور و زندگی راهی جز صرفه جویی و استفاده بهینه از آب نداریم.

گفتنی است؛ در این مراسم اساتید موسیقی مقامی شهرستان غلامحسین غفاری، فاروق کیانی و مردانشاهی با اجرای دوتار نوازی در کنار اجرای دکلمه و سرود و حرکات آئینی هنرنمایی کرده و مراسم شاد و مفرحی را برای دانش آموزان فراهم کردند، در پایان با اهدای لوح و جوایزی از دانش آموزان برتر جشنواره تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6100404

دیگر خبرها

  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است