Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه‌شنبه) در پاسخ به اتهامات اخیر «مایک پامپئو» وزیر خارجه رژیم ترامپ به کشورمان در مورد ادعای ارتباط ایران با القاعده اظهار داشت: تکرار اتهامات و نمایش سندسازی های دروغین تحت عناوین افشای اطلاعات محرمانه توسط پامپئو وزیر خارجه آمریکا در یک هفته باقیمانده از عمر حکمرانی یاغی گرایانه رژیم ترامپ، نشانه استیصال و درماندگی و شکست سیاست فشار حداکثری آنها علیه ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمسک به این نوع شگردها و بندبازی‌ها و ادعاهای کهنه و بی اساس، به هیچ عنوان نمی‌تواند به کمک مسیر پراشتباه رژیم تروریستی آمریکا و اعاده وجهه ناموجه مقامات این رژیم بیاید. 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: پامپئو پیشتر نیز یکبار در دوره ریاست سازمان سیا و در قبال دلارهای نفتی، به دنبال برقراری ارتباط ساختگی میان ایران و القاعده برآمده بود تا با شانتاژ و تبلیغات دروغین، بار مسؤولیت و فشار ها بر متحدین آمریکا که متهم پرونده القاعده و حمایت از فاجعه ۱۱ سپتامبر هستند ، منحرف سازد، ولی تا پایان دولت ترامپ موفق به باورپذیری روایت خودساخته در افکار عمومی آمریکا و جهان نشد. 

خطیب زاده با تاکید بر اینکه مقامات جمهوری اسلامی ایران طی این سال‌ها به این نوع  فرافکنی‌ها و سناریوهای هالیوودی پاسخ مناسب را داده اند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران که خود سال‌ها قربانی تروریسم دولتی آمریکا و گروه‌های مورد حمایت آنها بوده است، در پرونده مقابله با تروریسم القاعده و داعش کارنامه شفاف و قابل دفاعی دارد و معتقد است این صفحه از نمایش طیف تندرو در آمریکا کمکی به عطش و اعتیاد آنها به اقدامات تحریمی و یا تنش آفرینی نخواهد کرد.

در حال تکمیل..

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات روز گذشته گفت: «تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند.»

درهمین‌باره یکی از استادان اخراج شده دانشگاه تهران به سخنان وزیر علوم واکنش نشان دادو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آماده مناظره با وزیر علوم هستم. اخراج من و بسیاری از استادان دانشگاه سیاسی است. زلفی‌گل وزیر علوم به ایسنا گفته: «جوسازی ایجاد شده درباره #اخراج_استادان صحت ندارد». شرط مناظره ما با وزیر محترم راست‌گویی باشد نه تهمت و دروغ مثل آنچه رئیس دانشگاه تهران در مناظره گفت.»

دیگر خبرها

  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله