Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، در کوارتر نخست تیم مس کرمان با نتیجه ۲۰ بر ۱۳به برتری دست یافت و درکوارتر دوم ۲ تیم به نتیجه برابر ۱۵ بر ۱۵ دست یافتند که در نتیجه تیم حریف ۳۵ بر ۲۸ بازی را به سود خود پایان داد. 
در کوارتر سوم مس کرمان با اختلاف یک امتیاز ۱۳ بر ۱۲ پیش افتاد و در کوارتر پایانی باز هم نماینده کرمان بود که بانتیجه  ۲۲ بر۱۱ به سودخود پایان داد و در مجموع تیم مس با نتیجه ۷۰ بر ۵۱ بازی را به سود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود. شهرداری بندرعباس در گروه (ب) با تیم‌های «شیمیدر قم»، «مهرام تهران»، «ذوب آهن اصفهان»، «صنعت مس کرمان»، «کوچین آمل»، «آینده سازان تهران» و «نیروی زمینی ارتش» هم گروه است.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال وزارت ورزش و جوانان هرمزگان تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال وزارت ورزش و جوانان هرمزگان لیگ برتر بسکتبال وزارت ورزش و جوانان هرمزگان تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس بندرعباس اخبار کنکور مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳