Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: یک واحد بازیافت لاستیک در شهرک صنعتی لیای قزوین دچار حریق شد و بشدت آسیب دید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدی خانی در باره این حادثه اظهارداشت: ساعت 19 روز سه شنبه متاسفانه یک واحد بازیافت لاستیک خودرو در شهرک صنعتی لیای استان قزوین دچار حریق شد و در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل شدت حریق حدود 15 دستگاه آتش نشانی از ایستگاههای قزوین، شهرهای اطراف از جمله بویین زهرا، الوند، شهر صنعتی البرز و شهرک صنعتی لیا به محل حادثه اعزام شده و برای مهار آتش وارد عملیات شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: این حریق پس از پایان شیفت کارگران رخ داد و خوشبختانه حادثه هیچ مجروحی نداشته است.

مهدیخانی بیان کرد: به دلیل انبار شدن تعداد زیادی لاستیک خودرو این حریق بسیار گسترده شده و تا ساعت 21 امشب و زمان مخابره این خبر هنوز مهار آتش توسط ماموران آتش نشانی مستقر در محل حادثه ادامه دارد و حریق خاموش نشده است.

وی اظهارداشت: این حادثه خسارات سنگین مالی برجای گذاشته و دو سوله نگهداری لاستیک بکلی از بین رفته است.

به گفته مهدیخانی علت این حادثه در دست بررسی است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه