Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:48:24 GMT

تولید ۲۸۵۰ متر مربع فرش دستبافت در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۵۷۹۵

تولید ۲۸۵۰ متر مربع فرش دستبافت در استان ایلام

سعید شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به انعقاد قرارداد مرکز ملی فرش ایران با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر امکان ثبت‌نام بافندگان فرش برای دریافت بیمه فراهم شدد که خوشبختانه با استقبال این قشر بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر برای دریافت این بیمه ثبت نام کرده‌اند.

وی، به تولید ۲ هزار و ۸۵۰ متر مربع فرش دستباف و صدور ۱۰ جواز تاسیس کارگاه قالیبافی طی سال جاری در استان اشاره کرد و افزود: به ۱۸ متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی و کارگاهی تسهیلاتی مبلغ پنج هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات مالی پرداخت و همچنین ۱۴۰ قالیباف برای دریافت تسهیلات واحدهای آسیب‌دیده از کرونا به مبلغ ۱۰ هزار میلیون ریال معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۶۰۰ کارت شناسایی قالیبافی تمدید و صدور شده است.

کد خبر 5120905

منبع: مهر

کلیدواژه: فرش دستبافت ایلام صنعت معدن و تجارت ایلام ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا بوشهر گرگان شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا آیت الله مصباح یزدی لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور