Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-05@15:23:30 GMT

پخش رایگان فیلم‌های ترسناک کلاسیک از یوتیوب

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۵۸۰۱

پخش رایگان فیلم‌های ترسناک کلاسیک از یوتیوب

ایتنا - یک کانال یوتیوبی این فیلم‌ها را رایگان پخش خواهد کرد: دراکولا(1931)، فرانکشتاین(1931)، مومیایی(1932)، مرد نامرئی(1933)، عروس فرانکنشتاین(1935)، مرد گرگ‌نما(1941)، ابوت و کاستلو با فرانکنشتاین ملاقات می‌کنند(1948) کانال یوتیوبی با نام Fear: The Home of Horror برخی فیلمهای ترسناک کلاسیک محصول شرکت Universal Pictures را از 15 ژانویه (26 دی ماه) ارائه خواهد کرد، و استریم آنها کاملا به مدت یک هفته رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، هر هفت فیلم این مجموعه مربوط به دهه‌ای 1930 و 1940 هستند، و شامل فیلم‌های پربیننده‌ای همچون «ابوت و کاستلو با فرانکنشتاین ملاقات می‌کنند» و ورژن 1932 از فیلم «مومیایی» می‌شود.
 
برای کسانی که حوصله‌شان از قرنطینه و محدودیتهای رفت و آمدی دوران همه‌گیری کووید-19 سر رفته و از فیلمهای سبک مدرن بر روی سرویسهای استریمینگ دلزده شده‌اند، این فیلم‌های کلاسیک ژانر رتسناک می‌توانند تغییری دلچسب باشند. به نوشته وبسایت NME، این کانال یوتیوبی فیلم‌های ذیل را رایگان پخش خواهد کرد:
- دراکولا (1931)
- فرانکشتاین (1931)
- مومیایی (1932)
- مرد نامرئی (1933)
- عروس فرانکنشتاین (1935)
- مرد گرگ‌نما (1941)
- ابوت و کاستلو با فرانکنشتاین ملاقات می‌کنند (1948)
 
کانال «هراس: خانه ترس» پر از پیش‌نمایش فیلم‌های ترسناک کلاسیک طولانی‌مدت و همچنین برخی محتوای آموزشی جالب مانند تاریخچه برخی از فیلمها است. همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند برخی مقایسه‌های پهلو به پهلو از این فیلم‌های کلاسیک با بازسازی‌های عصر مدرنشان ببینند، مثلا در مورد فیلم مرد نامرئی.
 
در طی این مدت، تماشاگرهایی که آنچه دیده‌اند را پسندیده‌اند امکان خرید نسخه‌های دیجیتالی فیلم‌های کلاسیک را با نرخ تخفیفی خواهند داشت؛ امکان خرید از طریق وبسایت Buy Classic Monsters متعلق به NBCUniversal وجود خواهد داشت، که این محتوا را بر روی پلتفرمهای مختلفی همچون اپل تی‌وی، آمازون پرایم ویدئو و گوگل پلی به فروش می‌رساند.
 
امکان تماشای این فیلمهای رایگان بر روی کانال “Fear: The Home of Horror” در این نشانی یوتیوبی وجود خواهد داشت.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: یوتیوب فیلم رایگان فیلم ترسناک ژانر شبکه اجتماعی فرانکشتاین دراکولا مومیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «گامبا اوزاکا» در هفته یازدهم جِی لیگ ژاپن روز گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل شهاب زاهدی یک بر صفر به سود آویسپا به پایان رسید تا این تیم در پایان هفته یازدهم، ۱۵ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گامبا اوزاکا در رده نهم جدول قرار گیرد.

زاهدی در این بازی از فاصله ۷۰ متری موفق به باز کردن دروازه گامبا اوزاکا شد و خیلی از رسانه‌ها از گل او به عنوان یکی از نامزدهای بهترین گل سال (پوشکاش) یاد کردند.

در همین رابطه سایت ژاپنی «soccerdigestweb» نوشت: شهاب زاهدی در دقیقه ۲۲ و بدون معطلی توانست به زیبایی هر چه تمام تر گل پیروزی بخش آویسپا را به ثمر برساند. هواداران فوتبال در ژاپن از گل زاهدی شگفت زده شدند و در شبکه‌های اجتماعی کامنت های جالبی را در وصف این گل نوشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به «ترسناک ترین گل تاریخ» و «بهترین گل تاریخ آویسپا» اشاره کرد.

زاهدی که در هفته‌های ابتدایی در ترکیب آویسپا حضور نداشت توانسته خیلی زود خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند و در حال حاضر ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • افشاگری ترسناک همتی از نرخ تورم بانک مرکزی در فروردین ۱۴۰۲!
  • شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید
  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند