Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ"غلامحسین زراعتکار"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: غروب روز یکشنبه مورخه21 دی ماه تعدادی از اراذل و اوباششمال شهر تهران با استفاده از دودستگاه خودروی BMw و مزدا 3 درحالیکه پلاک خودروها را مخدوش نموده بودند با حضور در یکی از محلات قیطریه با در دست داشتن الات و ادوات همراه(قمه و شمشیر) با انجام تحرکات و اقدامات اوباشگری به در ساختمان یکی از شهروندان ساکن در این محل که ظاهرا از مدت ها قبل با وی خصومت شخصی داشته اند حمله ور شده و پس از ایجاد رعب و وحشت اقدام به تخریب و شکستن شیشه های در ورودی ساختمان و لابی من و ورود به واحد منزل شاکی را داشته اند که در همین راستا قبل از این اقدام مجرمانه به جهت اطلاع به پلیس110 از محل متواری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربده کشی اراذل و اوباش در قیطریه

وی افزود:با توجه به شکایت شاکی و گزارشات مردمی ،نتیجه تحقیقات صورت گرفته طی گردشکاری به مرجع قضایی ارسال و دستورات لازم اخذ و در ادامه روند رسیدگی پرونده بلافاصله با همکاری شاکی،هویت متهمان پرونده شناسایی و در فاصله کمتر از 24ساعت 3 نفر از متهمان اصلی این پرونده در مخفیگاهشان در حوالی الهیه در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار از چنگ ماموران را داشتند ،دستگیر و به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه متهمان این پرونده دارای چندین فقره سابقه شرارت و شرب و خمر و مشارکت در نگهداری مشروبات الکلی هستند،تصریح کرد: افراد دستگیر شده در اظهاراتشان به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را گرفتن زهر چشم از شاکی به علت کینه و اختلاف چندین و چندساله با وی و خانواده اش ذکر کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان،خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با قرار وثیقه میلیاردی روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اراذل و اوباش قیطریه عربده کشی زندان اخبار حوادث شرور اراذل و اوباش عربده کشی قیطریه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل بازیگر سینما و تلویزیون ایران عکس فیلم ویدئو عجیب ساعت ایلام زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امید کاویار افزود: همچنین یک مورد دیوارکشی در اراضی روستای بیاج این شهرستان به طور کامل تخریب شد.

او تأکید کرد: مالکان این دو بنا بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که بلافاصله، تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: این اقدام به منظور تأمین امنیت غذایی، جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب شدند.

کاویار گفت: شهروندان باید پیش از خرید هر گونه باغ به ویژه باغ‌هایی با ساخت جدید، مجوز تغییر کاربری را از فروشنده درخواست کنند.

دیگر خبرها

  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • گرداننده فراری چند شرکت هرمی به کشور بازگردانده شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران