Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی در حال ورود به صنعت هواپیماهای بدون سرنشین است. این شرکت اولین بار هواپیمای بدون سرنشین خود را که Airpeak نام دارد در نمایشگاه CES 2021 معرفی و به عرضه عمومی گذاشت. گفته می‌شود این هواپیمای بدون سرنشین کوچکترین هواپیمایی است که می‌تواند دوربین آلفا را با خود حمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این ویژگی می‌توان برای گرفتن عکس و ویدئو از مناظر طبیعی، مسابقات ورزشی، فیلم‌های سینمایی و ... استفاده کرد.

بیشتر بخوانید

رونمایی بوئینگ از هواپیمای بدون سرنشین سوخت‌گیری ویژگی‌ها و مشخصات هواپیمای بدون سرنشین سونی

در حال حاضر شرکت سونی اطلاعات مشخصی در مورد سیستم جدید هواپیماهای بدون سرنشین خود اعلام نکرده‌است. اگرچه سونی تنها اشاره کرده‌ است که در حال استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای فیلمبرداری و عکس‌برداری از مناظر و شهر است. شرکت سونی از هواپیمای بدون سرنشین Airpeak خود در یک فیلم سینمایی برای تعقیب و گریز ماشین استفاده کرد. در این دوربین با استفاده از فناوری Vision-S تصویربرداری شده‌است و فیلم گرفته شده توسط این دوربین در آخرین نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد. مدل به نمایش درآمده در CES 2021 یک طرح کوادکوپتر است و دارای دو پایه برای فرود است که هنگام پرواز، برای اینکه فیلم شما خراب نشود، به سمت بالا جمع می‌شوند.

سونی قبلا در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین وارد نشده بود ولی به خاطر کیفیت دوربین‌های خود می‌تواند تحولی عظیم در این صنعت ایجاد ‌کنند. دوربین‌های سونی جزو بهترین دوربین‌های این صنعت هستند، به طوری که بازار DJI از هم اکنون نصب دوربین برای محصولات Sony Alpha را ارائه می دهد. ایده اینکه سونی این کیفیت را در زمینه محصولات سفارشی متمرکز بر هواپیماهای بدون سرنشین ارائه دهد قطعا ایده جالبی است. سونی ابتدا مارک Airpeak را در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و قصد دارد در بهار ۲۰۲۱ به طور رسمی به بازار عرضه کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلی شات هواپیمای بدون سرنشین دوربین عکاسی هواپیماهای بدون سرنشین هواپیمای بدون سرنشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!