Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیگیری ماجرای سود مرکب بانک‌ها و دلایل تعطیلی صنایع در برنامه گفت و گوی ویژه خبری ۲۳ دی ماه مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان خالقی عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه ما قوانین مزاحم در بخش تولید داریم گفت: ما در چارچوب قانون حرکت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از موارد را با مصالحه و با حضور ریش سفیدان حل می کنیم لذا وظیفه قوه قضاییه رفع خصومت است، وقتی طرف توان پرداخت هزینه دادرسی را ندارد باید برای او تمهیدی دیده شود.

علی اصغر هدایتی رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی در بخش دیگری از برنامه با اشاره به اینکه در شهرک های صنعتی استان خراسان شمالی ۲۹۳ واحد تولیدی داریم که ۳ درصد این واحدها در سال های ۹۱ و ۹۲ به تملک بانک‌ها در آمده‌اند و دلیل آن غیرفعال بودن این واحدها بوده است یعنی به هیچ عنوان فعالیتی نداشتند.

او تصریح کرد: مبنای محاسبه سود در قراردادها بر اساس فرمول بانک مرکزی است که این فرمول در اختیار بانک ها گذاشته شده است .در استان خراسان شمالی از ۱۴ مورد پرونده ، ۵ مورد به صورت احاله به صاحبان و تولیدکنندگان برگشت داده شده است لذا تحت هیچ شرایطی در استان خراسان شمالی بحث سود مرکب مصداق ندارد بنابراین سود مرکب در استان ما وجود ندارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سود مرکب تولید داخلی شهرک صنعتی خراسان شمالی سود مرکب بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در گرو تلاش کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به آیات الهی و احادیث  به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم (ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید .

ماموستا محمد واوی افزود : اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد .

وی هم چنین گفت:کارگران از ارزشمندترین طبقه وگروه در جامعه هستند و چرخ های اقتصادی  جوامع بشری با دست کارگران در حرکت است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود