Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی گفت: ایجاد زیرساخت‌های تشکل‌های هنری نیازمند توانمندسازی و منسجم‌سازی است و نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپردن کارها و امور به هنرمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی غیاثی» در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس اظهار داشت: در حوزه فرهنگی بسترهای اداری بیشتر برای حمایت و سیاستگذاری است و تلاش کرده ایم در چند سال گذشته از تصدی گری به سمت حمایت و سیاست گذاری فعالیت‌های فرهنگی حرکت نماییم و تصدی گری امور را به هنرمندان بسپاریم تا بتوانیم بخش اقتصاد فرهنگ و هنر را بیش از گذشته فعال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های تشکل‌های هنری نیازمند توانمندسازی و منسجم‌سازی است و نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپردن کارها و امور به هنرمندان است و از این رو باید با ایجاد تشکل‌های قوی و منسجم به تحقق امور پرداخته شود.

وی اجرای طرح خواهرخواندگی شهرهای مرزی با کشورهای همسایه که توسط شورای توسعه پایدار مصوب شده را در منطقه آزاد ارس خواستار شد و افزود: توسعه ارتباطات فرهنگی با کشورهای همسایه زمینه ساز تقویت اقتصادی برای فعالین و کشور می باشد که انتظار می رود با توجه به ارتباطات خویشاوندی و روابط فرهنگی مشترکی که بین منطقه آزاد ارس و کشورهای همسایه وجود دارد این ارتباط پررنگ تر و پرثمره تر شود.

همچنین در این مراسم ابراهیم نصیری، عملکرد چند ساله خود در دوره تصدی گری مدیریت حوزه مدیریت فرهنگی هنری و نمایندگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارس را تشریح کرد.

بنابر این گزارش، در پایان از زحمات ابراهیم نصیری بعنوان نماینده سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس تجلیل و سعید شیرمحمدی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس معرفی شد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: برون سپاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جشنواره سرود فجر

نشست خبری جشنواره سرود فجر با حضور امیرحسین سمیعی مدیر اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین صیامی دبیر اجرایی جشنواره و حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی و دبیر جشنواره در اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081414 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • معین وزارت اقتصاد طالبان: در دوران جمهوریت «فساد» به فرهنگ تبدیل شده بود/ به عنوان فردی «شیعه» با صلاحیت کامل در ساختار امارت اسلامی مشغول هستم
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • توجه به تربیت رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • توجه به امر تربیت در کنار آموزش، رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی