Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری انگلیسی رویترز نوشت پامپئو درحالی این ادعا‌ها علیه ایران را مطرح کرد که مدرک (دلیل موجه) قابل توجهی برای سخنان خود ارائه نکرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز با مواضع آشکار ضدایرانی که گهگاه به مرکز عملیات روانی علیه ایران تبدیل می‌شود هم، سخنرانی پامپئو درباره تبدیل شدن ایران به خانه جدید مسئولان القاعده را جدی نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری انگلیسی نوشت که پامپئو درحالی این ادعاها علیه ایران را مطرح کرد که مدرک (دلیل موجه) قابل توجهی برای سخنان خود ارائه نکرد.

وزیر خارجه آمریکا که مقامات ارشد این کشور در مناظرات سیاسی به تاسیس و حمایت از گروه‌های تروریستی از جمله داعش اعتراف دارند مدعی شده بود که ایران به خانه جدید القاعده تبدیل شده است؛ ادعایی که حتی رسانه‌های ضدایرانی را هم مجاب نکرده است.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به اظهارات وزیر خارجه آمریکا که ایران را به ارتباط با القاعده و پناه دادن به سرکردگان آن متهم کرده است، تأکید کرد که تروریست‌هایی که حادثه 11 سپتامبر را رقم زدند، از سرزمین‌های محبوب آمریکا در منطقه آمده بودند.

وی افزود: «هیچ‌کس [با این دروغ‌ها] فریب نمی‌خورد. همه تروریست‌هایی که 11 سپتامبر را رقم زدند، از مقاصد [سرزمین‌های] محبوب مایک پامپئو در خاورمیانه آمده بودند. هیچ‌یک از آنها از ایران نبودند.»

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز سه‌شنبه شب اعلام کرد که اظهارات واهی وزیر خارجه آمریکا مبنی بر ارتباط ایران با القاعده ناشی از درماندگی دولت ترامپ و شکست سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران است.

علیرضا میریوسفی سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد گفت این اتهام‌ها تنها این واقعیت را تقویت می‌کند که دولت ترامپ با ناامیدی به سیاست شکست خورده ضد ایرانی ادامه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مواضع ضدایرانی مایک پامپئو آمریکا وزیر خارجه علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون رویترز، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش‌ بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

وزیر خارجه آمریکا پیشتر به اردن و ریاض سفر کرده بود.

تا کنون اطلاعات بیشتری از برنامه دیدارهای وی در اراضی اشغالی فلسطین رسانه ای نشده است.

کد خبر 6093588

دیگر خبرها

  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه