Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@07:14:07 GMT

دوستی میان اهالی آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۶۴۱۱

دوستی میان اهالی آشپزخانه

در این روزها فیلم تئاترهایی مخصوص کودکان در سایت‌های مختلف قرار داده شده است که بچه‌ها می‌‌توانند آنها را ببینند و در دوران تعطیلی تئاتر کودکان از نمایش دور نمانند. من پیشنهاد می‌‌کنم نمایش «کلوچه دارچینی» را ببینند که از تابستان امسال در سایت تیوال قرار گرفته است.

 این نمایش را سال 92 با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید کردیم و سال 98 و پیش از شیوع کرونا مدتی دوباره روی صحنه رفت تا اینکه به دلیل شیوع این بیماری اجرا متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نمایشی که اکنون در سایت تیوال کودکان می‌‌توانند ببینند، همان اجرای سال 92 است که مرحوم حسین محب اهری هم در آن بازی می‌‌کرد.
«کلوچه دارچینی» برای تمام رده‌های سنی مناسب است و خانواده‌ها هم می‌‌توانند آن را کنار فرزندان‌شان تماشا کنند چون یک نمایش خانوادگی، شاد و موزیکال است و بچه‌ها حتماً از تماشای آن لذت می‌‌برند. داستان نمایش درباره یک کلوچه است که تازه در آشپزخانه پخته شده و موشی می‌‌خواهد آن را بخورد و اهالی آشپزخانه به او کمک می‌‌کنند که خورده نشود و دوستی و اتحادی میان اهالی آشپزخانه که روی کابینت زندگی می‌‌کنند، به وجود می‌‌آید. در واقع «کلوچه دارچینی» داستان دوستی میان اشیای آشپزخانه است که در این نمایش جان می‌‌گیرند. این نمایش عروسکی زنده درباره همکاری، رفاقت و دوستی است و اینکه چطور می‌‌شود از پس مشکلات برآمد. درباره این است که هرکسی در مقابل محبت خلع سلاح می‌‌شود.
کلوچه دارچینی
نویسنده: دیوید وود
طراح و کارگردان: مریم کاظمی
بازیگران: حسین محب اهری، مریم کاظمی، عرفان میدانلو، آنا نمکچیان، مهرداد زمانی، مریم الهامیان
تماشا در: سایت تیوال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کلوچه دارچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در یک گفت وگو به مناسبت روز خلیج فارس، اظهار کرد: روز ۱۰ اردیبهشت روز پایان اشغال ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است. پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا ۱۶۲۲ در خلیج فارس بودند. عمیق‌ترین آب‌ها در ساحل خلیج‌فارس و بهترین آبراه‌ها در سمت ایران قرار دارد. ما ۱۳۷۵ کیلومتر ساحل داریم و این‌ها اهمیت ذاتی خلیج فارس است.

وی ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد و ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت جهان در این منطقه قرار دارد. به لحاظ امنیتی این منطقه بسیار مهم است و ما بارها پیام صلح و دوستی داده‌ایم. ما دنبال برقراری امنیت تنگه هرمز هستیم و امنیت تردد روزانه ۸۳ کشتی که از این تنگه عبور می‌کنند را برقرار کرده‌ایم. امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، امنیت، برادری و دوستی است. بیگانگان مخل امنیت منطقه هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این منطقه راهبردی و اقتصادی بوده و برای ما و همسایگان مهم است، تصریح کرد: خارجی‌ها دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع در منطقه و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. این ها به دشمن‌تراشی نیاز دارند، در حالیکه ما دنبال امنیت هستیم. این‌ها که از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند، دنبال امنیت نیستند. ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشورهای مسلمان منطقه داده و بر منافع دو جانبه با کشورهای منطقه تاکید کردیم.

دریادار تنگسیری در پایان با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر توسعه دریامحور کشور، گفت: مسئولان باید فرمان رهبری را عملی کنند. از سویی باید جوانان را با دریا و جزایر آشنا کنیم. ما در همین راستا راهیان نور دریا را از سال ۹۰ آغاز کرده‌ایم.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • (ویدئو) تنها فیلم با صدای رضا شاه پهلوی بعد از ۹۰ سال؛ صدای واقعی رضاخان را بشنوید!