Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات پلیس در مورد سوءاستفاده‌های احتمالی پیرامون واکسن کرونا گفت: در بحث واکسن مردم باید بدانند که پلیس با جدیت و حساسیت موضوع سلامت مردم را دنبال کرده و در این فضا با هماهنگی نهادهای مربوطه نظیر وزارت بهداشت و ... با هرنوع سودجویی و اخلالگری برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به عنوان مثال در فضای مجازی تورهای جعلی را اعلام ‌کردند که در آن گفته شده بود می‌توان با سفر به ترکیه یا کشوری دیگر واکسن کرونا دریافت کرد. همه این ها رصد شد و جعلی است و اتفاقا با عاملان آن هم برخورد شد و هم تعدادی هم دستگیر شده و سایت‌شان هم بسته شد.

سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه پلیس بر این فضا رصد دارد، اظهارکرد: ما به شکل روزانه و دائمی این فضا و مطالب مربوط به آن را رصد کرده و با موارد تخلف و سودجویی برخورد خواهیم کرد.

وی درباره ادعای فروش واکسن قاچاق نیز گفت: در بحث قاچاق دارو هم طرح های زیادی انجام شده و پلیس مقابله با این موضوعات را با توجه به اینکه به سلامت مردم مرتبط است مورد توجه ویژه خود دارد.

حاجیان با بیان اینکه رصد و مانیتورینگ داروخانه ها با همراهی وزارت بهداشت در دستورکار ما قرار دارد، گفت: بحث واکسن نیز جزو برنامه‌های اصلی ماست و برای آن برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم.

سخنگوی ناجا در مورد جلوگیری از قاچاق واکسن و توزیع خارج از شبکه آن در صورت تامین واکسن کرونا نیز گفت: برای تمام این موارد و جلوگیری از هرگونه سودجویی پلن تعریف کرده‌ایم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا پلیس نیروی انتظامی واکسن کرونا سودجویی آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز