Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی روز گذشته در قطر با یکدیگر دیدار کردند.

در جریان این دیدار در خصوص روند آشتی میلی میان گروه های فلسطینی بحث و تبادل نظر شد.

دو طرف در این دیدار در خصوص تحولات مربوط به موضوع تقویت اتحاد ملی فلسطین، پایان دادن به اختلافات از طریق برگزاری انتخابات شورای نمایندگان، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی فلسطین رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در ادامه، راه‌های تقویت اتحاد ملی برای مقابله با چالش‌های مربوط به تلاش برای نابودی آرمان فلسطین و الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی در کنار روند عادی‌سازی روابط با تل آویو از سوی برخی رژیم های عربی را بررسی کردند.

حماس و جهاد اسلامی از نقش قطر و حمایت دائم این کشور از ملت فلسطین قدردانی کردند. هنیه به تازگی نیز با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در دوحه دیدار کرده است.

کد خبر 5120956 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه زیاد النخاله فلسطین آشتی ملی فلسطین ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی کنگره آمریکا فالح الفیاض انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایران فلسطین لبنان قاسم سلیمانی مایک پمپئو جو بایدن عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با عبدالله جوپ وزیر خارجه مالی گفت و گو و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه از صبح امروز با وزرای خارجه مصر، اندونزی، عربستان سعودی، ترکیه، بنگلادش، سودان و همچنین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی دیدار کرده است.

رایزنی‌های امروز امیرعبداللهیان با سامح شکری و فیصل بن فرحان همتایان مصری و سعودی بیش از دو ساعت به طول انجامید.

رئیس دستگاه دیپلماسی در خصوص جزئیات سفر خود به گامبیا و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی نوشت: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096733

دیگر خبرها

  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی