Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی و مسئول کارگروه عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مسابقات مختلف بومی محلی در مناطق عشایری استان در دهه فجر سالجاری خبر داد.

سیدمحمدحسن آل هاشم در جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، گفت: همه آحاد مردم شهری، روستایی و عشایری از ابتدای انقلاب با علاقه وافر در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند، به طوری که میدان راه آهن تبریز از اوایل انقلاب محل تجمعات و اقامه نماز جمعه تبریز بوده است و پیشنهاد می‌شود که از میدان راه آهن به عنوان نماد انقلاب اسلامی یاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان درصدد هستند به طرق مختلف از قبیل تهاجم فرهنگی، جنگ اقتصادی، جنگ نرم و اخیرا جنگ هسته‌ای، نظام را دچار مشکل کنند که با هوشیاری مسئولان دلسوز و مردم عزیز ناموفق بوده‌اند.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های فرهنگی و جشن و سرور طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، اعلام کرد: حوزه عشایر طبق روال سال‌های قبل با همراهی کامل و انسجام بیشتر در راستای اجرای دستورالعمل‌های راهبردی و اهداف کلان تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب