Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم کادرفنی تیم فوتبال استقلال فرشید باقری از فردا حق شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تصمیم کادرفنی تیم استقلال، فرشید باقری از فردا (پنجشنبه) حق شرکت در تمرینات تیمش را ندارد و این تصمیم به دلیل رفتارهای این بازیکن طی هفته‌های اخیر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری طی هفته‌های اخیر رفتارهایی از خود نشان داده که باعث نارضایتی کادر فنی استقلال شده است. این بازیکن در دیدار با آلومینیوم اراک به دلیل اینکه در دقیقه 80 قرار بود راهی زمین شود به سرپرست این تیم اعتراض کرد. 

در ادامه سرمربی تیم استقلال در محل تمرین این تیم به باقری در حضور بازیکنان تذکر جدی داد که به این نوع رفتارش پایان بدهد وگرنه جایی در استقلال ندارد اما هافبک استقلال در جریان بازی با پرسپولیس و زمانی که روی نیمکت نشسته بود، صحبت هایی را در مورد ترکیب تیم و نوع بازی استقلال انجام داد که این موضوع به گوش کادر فنی رسید. با این وجود باقری در تمرین روز گذشته و ریکاوری تیمش شرکت کرد اما ادامه رفتارهای بازیکن ناراضی استقلال از نیمکت نشینی، پایان کار وی در این تیم را رقم زد.

او در شهرآورد پایتخت نیز از ابتدای نیمه دوم به گرم کردن خود پرداخت و به‌دنبال فرصتی برای عرض‌اندام مقابل پرسپولیسی‌ها بود اما وقتی تمام تعویض‌های محمود فکری انجام شد و او جایی در بازیکنان ورودی نداشت، فرشید باقری با اعتراض به پرویز مظلومی اردوی آبی را به آشوب کشید.

باقری که روز گذشته باید در قالب بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور نداشتند 90 دقیقه تمرین می کرد اعلام کرد می خواهد با تیم اصلی ریکاوری کند و شرایط تمرین ندارد. این موضوع باعث تعجب سرمربی استقلال شد اما باقری با تیم اصلی ها تنها دور زمین دوید و بعد از 30 دقیقه از تمرین مجموعه تهرانسر را ترک کرد تا فکری و اعضای کادر فنی تصمیم نهایی خود را برای کنار گذاشتن این بازیکن به باشگاه اعلام کنند. باقری به این ترتیب در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار خواهد گرفت اما به نظر می رسد وی دیگر مد نظر کادر فنی آبی پوشان نیست و اولین بازیکنی خواهد بود که در نیم فصل از استقلال جدا شود.

پیش از این سرمربی تیم فوتبال استقلال به بازیکنان این تیم اعلام کرده بود در صورت هرگونه بی نظمی با آنها برخورد خواهد کرد و در طول هفته های گذشته نفراتی چون اسماعیلی و میلیچ و فردین رابط به دلیل شکستن شیشه در بازی دربی امیدها در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از گل دقیقه 3+90 گوستاوو بلانکو که برد دراماتیکی برای استقلال مقابل ذوب آهن ثبت کرد آرش رضاوند در میانه زمین گریه کرد.

این بازیکن از فرط خوشحالی اشک می ریخت در حالی که یکی دو دقیقه قبل از آن امید حامدی فر با مهرداد رضایی درگیر شده بود.

تصویر آرش رضاوند بعد از پایان مسابقه را ببینید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوشش جالب همسر هافبک خارجی پرسپولیس در تمرین امروز
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا