Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شاگردان اوله گونار سولسشر با کسب یک برد سخت برابر تیم پر تلاش شان دایچ، با اختلاف سه امتیاز نسبت به لیورپول در صدر جدول قرار گرفتند.
به گزارش آریا، منچستریونایتد با ادامه دادن به فرم خیره کننده خود در بازی های خارج از خانه، به صدر جدول رسید. شیاطین سرخ پس بالغ بر 1200 روز دوباره طعم صدرنشینی را حس کردند و حالا در موضع برتر راهی بازی حساس هفته آینده برابر لیورپول خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنلی نیز با این شکست در رده شانزدهم جدول و در پنج امتیازی منطقه خطر قرار گرفت.
برنلی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اول بازی صاحب موقعیت شد اما ضربه بِرَدی از بالای دروازه منچستریونایتد به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از آن بازیکنان یونایتد ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 17، روی ارسال خطرناک لوک شاو، توپ در موقعیت مناسب به برونو فرناندس رسید اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که نیک پوپ، دروازه بان برنلی، حضور داشت.
دو دقیقه بعد، روی حرکت خوب راشفورد و ارسال برونو فرناندس، این مارسیال بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما حضور به موقع بِن می، دروازه برنلی را نجات داد. در دقیقه 22، اشتباه برونو فرناندس در زمین خودی باعث شد تا بازیکنان برنلی صاحب موقعیت بشوند اما ضربه وود بعد از برخورد با اریک بایی از بالای دروازه به بیرون رفت. سه دقیقه بعد، نوبت ماتیچ بود که با توپ ربایی از حریف، برای مارسیال موقعیت سازی کند اما این بار هم ضربه مهاجم فرانسوی راهی به چهارچوب دروازه برنلی پیدا نکرد.
در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 36، بار دیگر روی ارسال لوک شاو، این هری مگوایر بود که با ضربه سر دروازه برنلی را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل خطای مدافع پیش تاخته منچستریونایتد روی پیترز نپذیرفت. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این منچستریونایتد بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه 45، چیزی نمانده بود که مارسیال سرانجام دروازه حریف را باز کند اما این بار هم نیک پوپ با یک واکنش مناسب توپ را به بیرون فرستاد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، یونایتد بر بازی مسلط شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 52 به گل برسد اما مارسیال و کاوانی نتوانستند از موقعیتی که برونو فرناندس ایجاد کرده بود، استفاده کنند. حملات یونایتد ادامه داشت و در دقیقه 56، پای ون بیساکا بار دیگر برونو فرناندس را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او این بار هم راهی به چهارچوب دروازه برنلی پیدا نکرد.
برتری منچستریونایتد ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده برنلی مانع ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 67، روی یک ضربه کرنر، توپ به کاوانی رسید اما ضربه او هم به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. فشار حملات یونایتد سرانجام در دقیقه 71 به ثمر نشست و پوگبا قفل دروازه برنلی را باز کرد. روی حرکت خوب پوگبا از سمت راست و ارسال او به پشت محوطه جریمه برنلی، پوگبا با یک ضربه والی تماشایی دروازه را باز کرد.
بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما این منچستریونایتد بود که می توانست در دقیقه 82 به گل دوم برسد اما حضور به موقع بن می، بار دیگر مانع از گلزنی مارسیال شد. در دقایق پایانی هر دو تیم حملات خطرناکی روی دروازه هم داشتند و موقعیت خوبی برای زدن گل های بعدی ایجاد کردند اما هیچ یک از این موقعیت ها ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان یک گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.
برنلی 0-1 منچستریونایتد؛ پوگبا (71): توپ به جناح راست زمین منتقل شد، جایی که رشفورد پس از یک مکث توپ را به پشت محوطه جریمه فرستاد و پوگبا از آنجا با یک ضربه والی توپ را به لوتون کوبید و وارد دروازه پوپ کرد.

- میلان در ضربات پنالتی موفق شد تورینو را شکست بدهد و به جمع هشت تیم برتر کوپا ایتالیا راه پیدا کند. در ضربات پنالتی، میلان با گل های فرانک کسیه، تئو هرناندز، ساندرو تونالی، السیو رومانیولی و هاکان چالهان اوعلو هر 5 پنالتی اش را به گل تبدیل کرد اما در سوی دیگر رینکون نتوانست پنالتی اش را وارد دروازه کند تا تورینو با دست خالی به شهر تورین برگردد.

- اتلتیکو مادرید موفق شد در دیدار حساس این هفته از رقابت های لالیگا مقابل سویا به پیروزی 2-0 دست یافته و با انجام 16 بازی و کسب 41 امتیاز مقتدرانه و با اختلاف به صدر جدول رقابت ها تکیه بزند. سویا با 17 بازی و 30 امتیاز در رده ششم باقی ماند. دقیقه `76 (2-0)(سائول نیگز): ارسال زمینی مارکوس یورنته از سمت راست، پشت محوطه نصیب سائول شد و این بازیکن در موقعیت شوت زنی توپ را به گوشه پایین دروازه سویا فرستاد.
در این دیدار و زمانی که بازی 1-0 در جریان بود، یان اوبلاک یک موقعیت تک به تک را از ال نصیری گرفت که ضربه برگشتی مقابل دروازه خالی را مارکوس آکونا به بیرون زد. در طرف مقابل هم بونو یک واکنش بسیار خوب مقابل ضربه لوئیس سوارز داشت. اتلتیکو مادرید تنها یک شکست در این فصل از رقابت ها داشته که آن هم مقابل رئال مادرید بوده است و به غیر از آن 13 برد و 2 تساوی کسب کرده است تا با 2 بازی کمتر از رئال مادرید، اختلافی 4 امتیازی با این تیم ایجاد کند که با این روند ممکن است به 10 امتیاز هم برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد برنلی میلان اتلتیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان مس سونگون در ورزشگاه پاس قوامین بود‌.

هواداری‌ها که فصل گذشته به نیمه نهایی جام حذفی رسیده بودند در پی رسیدن دوباره به جمع تیم‌های پایانی هستند‌ و حالا با برتری سه بر یک برابر مس سونگون لیگ یکی به یک چهارم رسیدند.

مسعود شجاعی در این بازی از آرشا شکوری، گلر زیر ۱۹ سال و ادریس رحمانی خرید زیر ۲۳سال این تیم در پنجره زمستانی از استقلال ملاثانی استفاده کرد و چند بازیکن جوان دیگر نیز به میدان رفتند که مهرشاد عبداللهی جوان نیز گل سوم را زد.

داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۰، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۰ برای هوادار گل زدند و تک گل مس سونگون را ماهان احمدزاده به ثمر رساند.

هوادار در این بازی موقعیت های زیادی را از دست داد اما در نهایت به جمع هشت تیم نهایی رسیدند‌.

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم