Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های مسئولان فرهنگی در استان است اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در موضوع عفاف و حجاب وظایف درون‌سازی و برون‌سازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه ادارات و ارگان‌هایی که قدرت و بنیه مالی قوی دارند در حوزه عملکرد عفاف و حجاب پاسخگو نبودند و همراهی و همکاری لازم را با مجموعه استانداری نداشتند که در صورت ادامه این روند برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

مردانی با اشاره به عملکرد ضعیف برخی ادارات و ارگان‌ها در بحث عفاف و حجاب اضافه کرد: با این عملکرد در این حوزه به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم، برای نتیجه‌بخش بودن اقدامات نیازمند تعامل بین‌بخشی هستیم.

بیشتر بخوانید

ضرورت توسعه کتابخانه‌های مجازی در چهارمحال و بختیاری

او ادامه داد: بررسی عملکرد ادارات و ارگان‌ها در حوزه عفاف و حجاب بر اساس چک لیست‌های تعیین شده و برنامه‌های تعریف شده صورت گرفت.

مردانی با بیان اینکه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن اساسی در مسئله انتخابات است گفت: این موضوعات باید سرلوحه کار مجریان و دست‌اندارکاران انتخابات قرار بگیرد.

او با اشاره به اینکه خوشبختانه انتخابات ادوار گذشته در چهارمحال و بختیاری در سلامت و امنیت برگزار شد افزود:، اما در برخی از حوزه‌های انتخابیه یکسری ایرادات جزئی در روند انتخابات خدشه وارد کرد که ناشی از تعصبات قومی و قبیله‌ای در این شهرستان‌ها است.

مردانی با تاکید بر اینکه نباید تعصبات قومی و قبیله‌ای موجب شود اخلاق را در انتخابات زیر پا بگذاریم، یادآور شد: باید نسبت به مقوله فرهنگ‌سازی در این مناطق توجه ویژه‌ای صورت بگیرد تا شاهد مسائل و مشکلات ادوار گذشته در انتخابات نباشیم.

او با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این مسائل باید چراغ راه آینده بوده و نمایندگان باید تابع فرامین مقام معظم رهبری باشند، انتصابات در رده‌های مدیریتی نباید به اسم یک نماینده و یا یک جریان تمام شود، زیرا تغییر و تحولات مدیریتی یک امر عادی است و باید همه در توسعه استان گام برداریم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی حجاب و عفاف برگزاری انتخابات مجموعه استانداری چهارمحال و بختیاری عفاف و حجاب ارگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور

 فرمانده انتظامی کردستان در جمع فعالان سیاسی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت بیان داشت: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب، در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه، طبق قانون خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری می‌باشد.

سردار آزادی در ادامه با قدردانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر ماموریت با پلیس همراهی، مشارکت نموده اند، تشکر و قدردانی کرد.

 در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب